syver Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Noen flinke folk som vet hvordan man enabler TV inngangen på en CIC (e92 2009 modell stor navi) ved hjelp av NCSExpert. Har brukt NCSExpert før men lurer på hvilke modul og koder som må forandres?? Skal prøve og installere Dension Smartlink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 29, 2014 Share Skrevet Mai 29, 2014 Hva er du ute etter her? Du vil ikke få tv til å fungere pga det er ingen digital tuner og dekoder i bilen. Inngang 1 er aktiv ved default. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
syver Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Hva er du ute etter her? Du vil ikke få tv til å fungere pga det er ingen digital tuner og dekoder i bilen. Inngang 1 er aktiv ved default. Må få enablet valg TV på skjermen CIC (der det står CD/DVD, USB, RADIO osv) Må kanske forandre SA koder men til hva?? Smartlink link: http://www.dension.com/product/smartlink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 30, 2014 Share Skrevet Mai 30, 2014 For å få TV-knapp vil jeg tro det holder å legge inn $601 i bilens konfigurasjon (VO/FA), og deretter kode CIC. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Jeg kjøpte meg kabel og hele pakken med dis-sss-progman-ncsexpert fra Romania på Ebay, men jeg får ikke kontakt med bilen etter å ha installert programmene! For å bruke bare ncse, må dette virtuelle maskingreiene fungere? Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Les gjennom denne, og se om du blir noe klokere. Det er ikke nødvendig med noen form for virtuell maskin for å gjøre dette, men jeg vil anbefale deg å laste ned programmene fra nettet, da man gjerne får nyere utgaver da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Spørsmål. hvilke kabel bruker du? Modeller etter 05\2007 så må du ha DCAN kabel for å få kontakt med moduler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Jeg har en 06mod så kabel skal være grei! lenge siden nå, men selger hadde solgt over 800 kabler med program med bare noen få negative tilbakemld så det virket seriøst nok. Skal lese linken Awt fikset:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Linken er jo direkte skremmende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddygp Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Er det bare Inpa og Ncse man trenger? forslag til trygge nedlastingersteder? Ser det står så mye difust når man googler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå