galekz Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Forhåpentligvis får jeg de tilbake før helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Det her ble pent! Har en helt lik bil bare med 3l. Er inne på tanken med lakkering og må ærlig si at det er fristende og lakkere samme farge Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Takk for det Ja det må du bare gjøre ! Syns fargen passer bra til bilen Har du ikke bilde da, Bjørn Kjetil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Takk for det Ja det må du bare gjøre ! Syns fargen passer bra til bilen Har du ikke bilde da, Bjørn Kjetil? har bare 1 bilde med vinterfelger å det ser forjevlig ut Skal se om jeg får fiksa noe Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Eller så er jeg inne på tanken med den fargen her Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Designer og Hefner reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Marrakech? Den fargen er peeen ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jepp Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 Det kan bli meget bra ! Bjørn Kjetil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Marrakech? Den fargen er peeen ja ! Både LeMans blå og marrakech er utrulig nydelige farger! hvis jeg skal hellakere bilen min blir det en av de fargene, trur jeg heller mest mot marrakech med tanke på at møterom er sort, føler ikke det blir helt teit da! Sent from my iPhone using Tapatalk galekz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Marrakech? Den fargen er peeen ja ! Dobbelpost Sent from my iPhone using Tapa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Da var felgene på plass Ble lakkert i en Ibizwess fra Audi med ett tynt lag på slutten med hvit perlemor! Hva synes folket? Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 DAIM! det ble jævlig bra! det ble utrulig jævlig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Hehehe jo takk for det Men merket fort at det ikke var enkelt å holde de rene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Haha det trur jeg på Hvordan bremse klosser kjører du med? Hvis dj har vanlige kanskje greit å bytte ut til redstuff ellerno lignende Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Kjetil Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Snasent Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk galekz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå