al3x Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Meget pen og gjennomført bil! En av de peneste E39 touring i landet i mine øyne vertfall! Fortsett slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Haha det trur jeg på Hvordan bremse klosser kjører du med? Hvis dj har vanlige kanskje greit å bytte ut til redstuff ellerno lignende Sent from my iPhone using Tapatalk Kjører med GS-Performance skiver og Bocsh klosser, så vurdere å bare bytte til orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Meget pen og gjennomført bil! En av de peneste E39 touring i landet i mine øyne vertfall! Fortsett slik Tusen takk for det Alex! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Cool brah! Va en kompis av meg som snappa meg bilde av e39n når den sto ned på Kiwien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kineolsen Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Pen bil, digger den fargen å ;D Personlig likte jeg de andre felgene bedre, men fin bil! Imponert over bildene også ;D galekz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 11, 2014 Share Skrevet August 11, 2014 Har du byttet ut nivåreg bak til vanelig justerbar senk, eller programert den lavere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Heisann folkens!Takker for fine tilbakemeldinger over! Har vært fraværende herifra en stund nå, mye pga at bilen har omtrent bare stått..Kjørte på hjort og knuste fronten, bilen sto i ro en stund før jeg fikk fikset den igjen, men når jeg først fikk den på veien igjen med 18" vinterhjul, 2 uker senere da bestemte turboen seg for å ta kveld og tok videre med seg motoren å gidde den rådebank...Meen, den hadde gått langt så skjitt au. Har nå fått tak i ny motor som har gått over halvparten så langt og turbo som er overhalt med skikkelige orginaldeler og er balansert opp til 20 000rpm og ikke 12 000rpm som vanlig. Turbo har jeg fått men motor kommer fortløpende, rev ut motor igår og skal begynne shining av motorrom, slanger og andre deler imorgen så alt er klart for den nye motoren som skal inn. ( Motor er forøvrig en annen M57D25 motor da jeg ikke vil gjøre bilen uorginal ) Takker for fine tilbakemeldinger over også Legger ved noen bilder ifra verket til hjorten, turboen og noen bilder ifra økten igår.Skal prøve å være mer aktiv her inne fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Har du byttet ut nivåreg bak til vanelig justerbar senk, eller programert den lavere? Denne har aldri hatt nivå.reg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Utrolig flott E39! Synd med det som skjedde, godt at den er på bedringens vei Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 flink gutt og oppdaterte her bra at du fikser opp bilen igjen! den er virkelig verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 Utrolig flott E39! Synd med det som skjedde, godt at den er på bedringens vei Følger. Jepp, men den blir bare bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 flink gutt og oppdaterte her bra at du fikser opp bilen igjen! den er virkelig verdt det! Ja den blir bra nå Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Off, så kjedelig! Denne er utrolig fin så glad du fikser den opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2015 Shit happens, bilen blir iallefall ikke noe annet en bedre av dette her, så en får se positivt på det Gleder meg iallefall sinnsykt mye til å få den på veien igjen! Skal foresten ha på den supersport effektanlegg, fjerne kat, fjerne swirlflaps, programmere bort egr og mappes underveis i motorbytte nå, så spent på hvordan effekt blir Lurer også på nye felger til sommern, men usikker på hvilke... Noen forslag? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 Da har man fått shinet opp litt i det møkkete motorrommet. Mye hyggeligere å sette neddi motor når alt er rent ! Sendte også inn turbo igjen til firmaet jeg kjøpte den overhalte av idag, da jeg måtte betale depositum for den gamle. Her ser dere hvor jævlig turboen så ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå