tobiasw Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Kan jeg spørre sånn ca hva du måtte ut med for turbo og brukt motor? Edit: Og hvor det lønner seg å kjøpe fra? Endret Januar 19, 2015 av tobiasw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 19, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2015 (endret) Turbo kom på 4700,- inkl.moms, og motor er jeg faktisk ikke helt sikker på hvor mye den kommer på Tar den inn gjennom jobben, så går både å venter på motor og pris. Jeg kjøpte turboen min ifra ett firma som kalles Hermes Norge, det er en polsk "norsksnakkende" kar som tar inn turboer ifra Hermes i polen, utrolig bra service,pris og turboen ser veldig lovende ut da den også er overhalt med originale kvalitetsdeler. Endret Januar 19, 2015 av galekz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Januar 19, 2015 Share Skrevet Januar 19, 2015 Takk for svar Prisen på turbo høres hvertfall lovende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2015 Ja er 12 måneders garanti, så stoler litt på at den holder en stund iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 25, 2015 Share Skrevet Januar 25, 2015 Hvilken spiller er det du har i bilen? Veldig kjedelig med hjortesmell, spesielt etter at du lakkerte den og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Hvilken spiller er det du har i bilen? Veldig kjedelig med hjortesmell, spesielt etter at du lakkerte den og alt! Bruker ett audison bit ten system, så ingen spiller og navi`n får stå i fred Ja enda kjipere med havari... Men den er straks på veien igjen med ny motor, turbo og mye nye deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Haha, ja du har jo virkelig vært maks uheldig med denne bilen. Blir jo iallfall som ny nå, om ikke annet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Januar 31, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2015 Jepp Men nå blir det iallefall garantert bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Da er touringen endelig på veien igjen, og det er utrolig godt! Har blitt byttet en del i forbindelse med ny motor og turbo: Håndlaget De-cat ifra England. Oljefilter,dieselfilter,veivhusventilasjonsfilter,pipercross innsats filter og BMW olje. Vannpumpe/Kjøleveske. Motorfester Blendeplugger til swirlflaps og blending av EGR. Nye reimer, pakninger og mye nye skruer. Nye Motordeksler. Fikk tatt en skikkelig oppvask i motorrommet når motor var ute, samt innsug EGR ventil og alt av slanger. Gikk også over den nye motoren men den så nesten ny ut så nå er det ikke mye å sette fingern på under panseret Motoren går som en drøm og er imponerende sprek! Legger ved noen bilder jeg har tatt undeveis Gamle motor`n. De-cat`n Ny motorn og turboen. Og det endelige resultatet! Godt å få den på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiasw Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 Grattis, bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galekz Skrevet Februar 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2015 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 15, 2015 Share Skrevet Februar 15, 2015 woho! gratulerer!!! ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Bra jobba, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kz Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 Tusen takk karer Gleder meg til å få på sommerskoa nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 16, 2015 Share Skrevet Februar 16, 2015 hvordan sommer felger har du nå? hadde du gått vekk fra gs felgene du hadde i fjord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå