MariusE34tds Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 (endret) Tenkte jeg skulle starte en prosjekt tråd om min 318is. Siden det er den eneste bilen jeg har for tiden kommer det ikke til og bli gjort VELDIG store ting med den med det første. Litt info, Jeg kjøpte den desember måned av KSR. Dette var en bil han hadde tatt i innbytte med en M3 han hadde. Dro og tittet på bilen en sen søndagskveld og bestemte meg for å ta den, så avtale ble gjort og hentet bilen neste dag. Det er 1992 modell omlakkert i hvit av gamle gamle eier. Pen fra langt men langt fra pen ( i mine øyne etter og ha hatt den en stund) Har hatt litt uflaks under mitt eie også, Etter 2mnd takket motoren for seg da gikk registerskinnene til dundass og kjede gikk løpsk inne i motoren helt til skinnene ble dratt opp i oljepumpa og da ville den ikke mere. slik så den ut den andre dagen jeg hadde den satt på noen BBS RC041 Felger jeg hadde liggende med nye vinterdekk: så skjedde dette: En eller annen jævel ræiv av det ene speilet mitt. Så kjøpte jeg nye Sommerhjul AC Schnitzer Rennsport 1 replicaer 9" foran og 10" bak Dekkvalget ble 195/45R17 Goodyear F1 foran og 215/40R17 Nankang ns2 bak: Hadde vist bare ett bilde når de ikke var på bilen. så skjedde dette mens bilen sto parkert på jobben: Så fikk jeg montert nye ZKW Lamper og nye Blinklys Så fikk jeg montert Coilovers,Slissa og borrede bremser foran, Abs sensorer, og Sommerhjulene. Fremtidige planer for den er: Bytte bremser bak Nye Forskjermer Ny Grillramme Nye Hjulbuer bak CSL Bakluke Nytt Panser Alu dører Alt av Clips og lister utvendig Hellakkering neste vår Trekke om Taktrekk Flere og bedre bilder kommer senere! Endret Januar 1, 2015 av MariusE34tds
MariusE34tds Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Idag blir det montert nye GS Performance skiver og nye håndbrekksko bak:)
MariusE34tds Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Ble vist ikke gjort noe i dag men i morgen derimot:) Er en bekjent som skal lakkere den:)
MariusE34tds Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Skrevet Mai 23, 2014 Hadde litt uflaks igjen.. Fikk en motorsykkel i siden har vitner på at det ikke er min skyld så vi får se hvordan det går. bilen blir uansett fikset fra min side. Forskjermer grillramme og dør er kjøpt inn allerede. Men fikk i hvertfall vite at kanalen min er fin for rust:)
spuijnsarn Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 At det er mulig alså.. Helt utrolig hvor mye folk som ikke burde ha lov å kjøre på vei!
Mexos Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Ser ut som du har hatt hell i uhell og ikke fått skade på kanalen. Da går det an å få reparert greit Stå på videre
MariusE34tds Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Skrevet Mai 25, 2014 Kanalen er urørt ja sidekjørtet ble dratt av. Flaks med kanalen! men dette er min vanlige uflaks:/ 4 gangen det har skjedd noe med bilen på under 6måneder.
MariusE34tds Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Skrevet Mai 28, 2014 Gjort litt idag byttet 2 reimhjul siden det hylte fra dem fått litt av delene til lakkeringen fikk lagt lakk på de nye skivene til bak Har også fått meg CSL bakluke, nye forskjermer,grillramme og førerdør etter helgen:) Skal takstere bilen neste uke så ny forskjerm og dør blir ikke montert før det er gjort.
santho96 Skrevet Mai 28, 2014 Skrevet Mai 28, 2014 Ser bra ut! Hvilken type lakk bruker du på bremse skivene ?
MariusE34tds Skrevet Mai 28, 2014 Forfatter Skrevet Mai 28, 2014 Motip sin caliperlakk:) vil at de skal holde seg pene en stund så gjorde det på den måten:) Noen som har alu-dører liggende?
Nyheim Skrevet Mai 29, 2014 Skrevet Mai 29, 2014 Vits å lakkere skivene? Forsvinner vel bare etter første turen gjennom byen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå