Sondre523i Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Fant ut av det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Bra jeg ikke lurte på det da, ellers måtte jeg opprettet en ny tråd for og spørre om det samme, isteden for og få svaret her, siden det allerede hadde vært tatt opp... Men når du har fjernet det så finner jeg jo ikke svaret om jeg skulle lure senere. Og det er jo derfor man har et forum R Andersen, BRIO og eriksen76 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Pms much? Hadde jeg følt at tråden kunne være av nytte til andre ville jeg latt den stå. Lette etter en bildel, men fant på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Heh, det er jo en hensikt med forumet, og nei, ikke noe pms much her, jeg er gutt. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre523i Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Ja og forumet er flott. Bare å roe seg ned John, du gikk ikke glipp av noe. Kvinnfolk har en tendens til å gjøre sak ut av ingenting, just sayin. Nå lar vi tråden dø, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Heter ikke john. Sent fra min Nexus 4 via Tapatalk SweetBMW, BRIO og Julianv reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå