willysgpw Skrevet Mai 22, 2014 Skrevet Mai 22, 2014 Kunne virkelig trengt noen gode råd. Holder på med en e34 520 som bare døde under fart feilsøkt masse Bensinpumpa går har bensin fram til rail. Har gnist og pluggene er bløte av bensin. Byttet veivsensor hjalp ingenting. Har strøm på påpluss skruen ved hjernene prøvde med belastning. Noen der ute som har vært ute for noe sånt eller tips
stig. Skrevet Mai 22, 2014 Skrevet Mai 22, 2014 kam sensor? prøv og ohme veiv og kam sensor, se om de ligger innafor riktige verdier
willysgpw Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Skrevet Mai 22, 2014 Det som var litt rart ohmèt veivsensoren fikk da 20 ohm,den skal være mellom 500 til 600.bestilte orginal på gs . men denne viste også 20 ohm. kan den nye være gåen den og.
carburetion Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 Prøv å koble av Lmm, viss det ikkje fungerer så prøver du å koble av Tps.
willysgpw Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Skrevet Mai 23, 2014 Ta av lmm hjalp ikke. Skal prøve og ta av tps når jeg kommer fra jobb idag. Skal få låne 6 coiler idag også.
glue Skrevet Mai 23, 2014 Skrevet Mai 23, 2014 prøv diagnose, billigere enn å bytte ut mange fungerende deler
willysgpw Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Skrevet Mai 23, 2014 Koblet av tps det hjalp heller ikke . Men så nå at det rant bensin ut av insuget.
willysgpw Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Sjekket kompresjonen idag den er jevn på alle sylindere.
carburetion Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Ka var det som gjorde at det rant bensin ut av innsuget? Korleis er motoren når du kinner den rundt? Starter den nesten, eller er det heilt dødt?
willysgpw Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Den er til med en gang jeg vrir på nøkkellen hvis den har stått en dag. Men bare et sekund før den bare kinner igjen. Sjekket kjede det var fast og fint. Kan jo ha hoppet over? Bårte også et hull i eksosrør foran kat for og se om den kunne være tett.skjønner ingenting. Kan gnisten være for dårlig? Alle coilene kan jo ikke være ødelagt
willysgpw Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Skrevet Mai 25, 2014 Har ikke målt det. Det må i såfall være for høyt?
carburetion Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Vanskelig å sei. Kanskje bensintrykkregulatoren har låst seg ? Eller jordinga på dysene som er kortslutta, slik at dei alltid står på. Du bør jallefal sjekke bensintrykk, og om det er God gnist fra alle pluggene. Viss trykket er normalt, og det kommer gnist, så skal den jo i teorien starte. Det er litt rart den døde i fart. Har motoren oppført seg rart før den døde?
willysgpw Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 Fant feilen. Kjede har hoppet over ca 2 eller 3 tenner, når jeg setter opp kamene på merkene.Tydelige merker i feste til strammer til det lille kjede mellom kamene at det har vært borti. Kan også se at drevet på insugskamen filer mot overliggende klammer på kammen. Faen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå