Gå til innhold

Kjøp av 1-serie!

Share

Anbefalte innlegg

Hallo! Skal nå gå til innkjøp av min første BMW  \:D/

Har bestemt meg for å gå for en 1-Serie. Fargene det stod mellom var hvit, svart eller le mans-blå!

Skal se på en på søndag, som jeg er veldig gira på! 

Men vil være helt sikker, før jeg bruker såpass med penger på bil. Hva burde jeg passe meg for, og evt. sjekke før jeg kjøper?

Har forelsket meg litt i denne, så må prøve å være objektiv!

Og hva syns dere om den? Noe jeg burde gå for?

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48631749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være første gang jeg har sett en av disse med fire seter. :) Jeg la ikke merke til det først. Uansett så er det ikke akkurat supergod plass der i utgangspunktet, så to bak der holder plenti.

Du kan sikkert montere noen uoriginale xenonpærer ja, men det vil aldri bli det samme som original xenon, og det er heller ikke lov. Skal du ha det originalt må du bl.a. ha nye lykter og litt diverse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ventet til den rette bilen dukker opp. 

den hvite bilen du har linket til mangler litt vesentlig utstyr. dette er noe du kommer til å savne etterhvert :) 

ville ihvertfall ha hatt el klima og xenon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo egentlig det jeg tenker og, men så spørs det bare på om den riktige bilen dukker opp i min prisklasse  :smile:

kommer sikkert inn noe på finn etterhvert :) imens kan man jo spare litt .  

Mye bedre å vente litt til riktig bil dukker opp enn å haste kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte bil finnes ikke, så enkelt er det. :D

Jeg synes bilen virker som et godt kjøp, så lenge den er i god teknisk stand, men du må nesten vurdere hvor viktig de tingene er for deg i praksis. Bilen er jo like god å kjøre og alt det der uten disse tingene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den perfekte bil finnes ikke, så enkelt er det. :D

Jeg synes bilen virker som et godt kjøp, så lenge den er i god teknisk stand, men du må nesten vurdere hvor viktig de tingene er for deg i praksis. Bilen er jo like god å kjøre og alt det der uten disse tingene. :)

Riktig det :) Den perfekte bilen finnes ikke nei  , men den riktige fins :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant :) Vet at elektrisk klima og xenon egentlig er ting jeg vil ha. Men xenon kan jeg vel i verste fall kjøpe ettermonteringssett for 6k på koed så jeg.

Elektrisk klimaanlegg er det verre med.

Er det slik i 1-serien at ledningsnettet til multifunksjonsratt ligger klart, eller er dette bare noe jeg har fått for meg? :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bytte slepering og ratt, ellers mener jeg på at det meste er klart. Trodde jeg hadde en monteringsanvisning på dette et sted, men fant den ikke igjen akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt bil med xenon, den opplevelsen både om kvelden/natten og ikke minst på vinterføre kontra halogen er helt syk. 
Vent heller på en bil som har de tinga du faktisk vill ha, jeg hadde jævlig flaks med kjøpet på min E60, og angrer ikke et sekund. Det er nesten den perfekte bilen, eneste den mangler er varme i rattet, men det er alfa omega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...