Marius Stokkeland Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Hei, noen som kan fortelle meg åssen jeg får lys i ringene på lyktene? Har 2 ledninger som kommer ut av lykta men vet ikke hva jeg skal koble de på.. Hvis noen kan ta bilde av åssen de har gjort det så hadde det vært supert:)
Marius Stokkeland Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Skrevet Mai 24, 2014 Ja var det jeg også tenkte, men parklysene mine har ei kobling på seg også er det vell 3 eller 4 ledninger som går inn i koblinga.. Klipper man bare koblinga å lodder sammen?
Albino Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Da må du måle deg frem til hvilke ledninger du skal klippe/lodde først!
Sjøbuse Skrevet Mai 24, 2014 Skrevet Mai 24, 2014 Jeg gjore dette veldig enkelt. Tok ut parklyspæra og slo den i veggen så den ikke virka lenger. Klemte ledningene på AE ned i sokkelen til pæra. Så klemte jeg pæra nedi så den klemmer fast ledningene. Så la jeg dette bak lykta. Da kan jeg bare dra det ut og sette i ny pære så er bilen orginal igjen. Ingen klipping av ledninger.
Sjøbuse Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Strømtyv ødelegger ledningene. Med min løsning så er alt fortsatt 100% orginalt og intakt. Ledningene mine sitter godt fast. Stått sånn i et år ca.
Sjøbuse Skrevet Mai 25, 2014 Skrevet Mai 25, 2014 Jeg har hvertfal ikke hatt noe problem. Svart og rød ledning er festet på hvær sin side av pæra der som pærens egen kontaktflate er. Ledningene gårned på ene siden av pæren og litt opp på andre siden. Så de sitter også godt i pæreholderen. Dette funket utmerket på 728'n de 4 årå jeg hadde AE på den også. Så er nok like lett og få kortsluttning på en orginal pære som med mitt oppsett.
bmwmann24 Skrevet Mai 27, 2014 Skrevet Mai 27, 2014 Digger sjøbuse sin metode! Slavearbeider'n reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå