sh0xx Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Ingen som vet om noen som har en eisenmann sport potte te salgs me papirer? tenkte få den godkjent me det så sette på schimedmann grenrør+ race katter blir kjøp av coilovers når jeg har solgt ktmen min så da blir de andre boller! kom gjerne me ideer å forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 skal du ha schmiedmann grenrør og race cat?det kommer nok til å bråke ubehagelig mye trur jeg blir jo straight pipes med bare bakpotte >.< vurderte det selv til jeg fikk opp øya og så at det var streigt pipes xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 En kamerat har det(driftit) å ja bråker en del men han sveiste på den minste Biltema lyddemperen så var det rå lyd men får se, ska hvertfall ha en annen bakpotte! Ufattelig Kjedeli utseende å lyd i orginal m tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Hehe okey eisenmann bakpotte da eller? Han sveisa på en lydemper til etter race katten også slutt potet helt bakerst? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Ja forhåpentligvis blir det eisenmann 2x83 fin lyd å fint utsendte på de ^^ Ja det han gjorde men vet ikke hvor mye demping det er i slutt potta hans da den er lagd av en eller annen men var m5 look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Gratulerer med en utrolig flott bil Har selv fått sotet rutene på carshine, og der tok han litt lysere film foran enn bak og syns ikke det ble så veldig lyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Takk Mykland ^^ har sett på flere biler som har sotapå carshine å det ser temmeli bra ut så kan ikke gjøre annet enn å glede meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Sinnsykt fet, perfekt interiør og motor i tillegg hvordan er den å kjøre? Og ja, ser fram til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Takk takk ^^ jo er som en drøm å kjøre ! Bruker lite på langkjøribg å rundt 0,85 te jobb å sånt litt mere me tung høyre Kommer flere bilder etterhvert dama må bare få lada det j****a kameraet Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Liten update Dårli ting først... fant ut at rygge sensoren bak ikke funket så denne blir fikset å fangeren fikset å lakker til helgen Gode ting er at den er feri Sota me 35% gjennom slipp forran å 15% bak synes deg var litt mørkt bak først men blei bedre me tiden når jeg blei vandt til det ^^ Fikk også en etterlengta vask å claying da det var endel piggdekkstøv så det måtte vekk da jeg holdt på å bli gal av det ska full Polering til uka da blir den blank å fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Ble utrolig bra fornøyd med jobbe de gjorde med filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Ja de skal ha den inn igjen om 14 dager for å fjerne envetuelle bobler så blir temmeli bra ^^ Digg å se ut av både på dagen å kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2014 Stemnings bilde før kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Uhuu likte motoren, sotinga og fargen ! Har lyst å sote stasjonsvognen min med det opsettet du har, 35% på framvinduene og 15% bak Dette blir bra, følger med ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Etter mye tenking å telling av penger så ser det ut som det blir hel lakkering av bimma, da det er noe rust rundt forbi å tror ikke jeg blir fornøyd me delvis lakkering å muli farge forskjell :/ så kommer bilder å update når jeg begynner på dette Forhåpentligvis skal den være ferdig lakka før gatebil rudskogen så jeg kan sette den nede på utstillingen ^^ Håper på å få fine kommentarer etterhvert Designer og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå