sh0xx Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Så i dag at lyset i AE ringene har fått en fryktelig stygg grønn skjær i seg. Noen som vet hvorfor å hvordan man kan fjerne dette? Pærene er fine å nesten nye så må være noe med selve lyktene, disse er også orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 hvordan AE led´s har du?kan være lyktene. lykta på fører siden min er sånn prøvde å bytte om på ledene også, hjalp ikkenoe. så du må nok splitte lyktene og vaske ringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Ja det jeg trodde at jeg måtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 du får prøve de fra ekstralys. trur flere har sliti med grønnskjær selv med de fra ekstralys =/ mtec v3 er det beste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2015 Får håpe det hjelper å vaske ringene med salo eller noe når jeg tar de fra hverandre Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2015 Hei å hå! Etter noe triksing å miksing å låning av lengre bolter så fikk jeg lagd noen 20mm spacere så jeg kunne se om det går med gs felgene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Mai 13, 2015 Share Skrevet Mai 13, 2015 Pen bil Mulig å spørre hva du betalte for hellakkering av bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2015 Takker Gjorde alt selv da jeg er oppretter , å min far lakkerte bilen så slapp billig unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 dæven du hadde jo masse klaring! jeg får så vidt bak kortet mellom felg og demper! XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2015 Haha blir vel som de sier , all klaring er god klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 16, 2015 Share Skrevet Mai 16, 2015 haha jepp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Februar 29, 2016 Share Skrevet Februar 29, 2016 Hvordan står det til med bilen ? Er den solgt ?😳 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 Jo den har det fint den! Fikk nye vinterdekk å en shine før vinteren. Men har hatt problemer me klakkelyd i forstilling men tror det er kasterforinger , da disse var myke . Så powerflex er bestilt 😁 Tror nok ikke jeg kommer til å selge den me det første 😊 Har satt i avin spiller også nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 13, 2016 Share Skrevet Mars 13, 2016 påtide med en bilde oppdatering her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mars 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2016 Ja må kanskje det snart Er jo monstertruck me vinterdekk da ska få låne noen 20" i sommer å se hvordan de blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå