Freakshow Skrevet Januar 10, 2015 Skrevet Januar 10, 2015 Jævlig tøff den fargen blir bra detta! Sent from my iPhone using Tapatalk
Bmw Mathias Skrevet Januar 12, 2015 Forfatter Skrevet Januar 12, 2015 (endret) Har fått lakken direkte smugla inn fra Lithuen, samt ca 1/6 av tynneren sio resten rant ut i kofferten..... Flyplass mannskap er veldig forsiktige.... Sitter her å vurderer m3 bredding i stål, men uten den uffatelige stygge gabasjeroms luka dei har prestert å designe på m3-en..... Blir bare å kappe av det eg trenger til bakskjermene å mekke det på uten å måtte bytte C-stolpe osv. Har sett eit bilde av det gjort tidligere, ser bedre ut enn orginalt m3.Er vel so å banne i kyrkjo å meine noke sånt. Endret Januar 12, 2015 av Bmw Mathias
Freakshow Skrevet Januar 13, 2015 Skrevet Januar 13, 2015 Uten c stolpe og koffertlokk ser bedre ut en med? Det kan da diskuteres men godt folk er forskjellige ^^ Jævlig kjedelig med lakken da >.< Sent from my iPhone using Tapatalk
Bmw Mathias Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Skrevet Januar 20, 2015 Da ser ut som dei har laga ei luka utanpå bilen, ser nesten ut som ho ikkje passa på. Detta er fra ein bil som ligg på finn.no. Her er da putta på m3 bredding i glassfiber, uten den stygge luko. Ser masse bedre ut. (sjå vekk fra alle andre feil på den bilen)
carburetion Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Heilt einig med M3 luka, ser ut som den er til beskyttelse for den vanlige e30 luka. Som med ein kondom? Har du fått begynt med røv-fiksen? F.eks eventuell rust sveising? Ka bremsar skal du ha på bilen? Originale e36 318?
Bmw Mathias Skrevet Januar 20, 2015 Forfatter Skrevet Januar 20, 2015 Det er bra noken er enig ! Ja, må vel begynne med rust sveisingo og sandblåsing snart. Hadde tenkt å vente til eg får tak i ein løftebukk, gjer ting veldig mykje lettare. Bremsane blir nok E36 325 bremsar, håper det er plass til det inni felgane. [-o<
carburetion Skrevet Januar 20, 2015 Skrevet Januar 20, 2015 Dumt viss felgane ikkje passar i bremsane då. Men då får du dreia i kaliparen til felgane passar
Freakshow Skrevet Januar 22, 2015 Skrevet Januar 22, 2015 må si meg helt uenig syns det ser helt teit ut uten c stolpen og bakluka xD men det er jo smak og behag ^^
316 Skrevet Januar 24, 2015 Skrevet Januar 24, 2015 Da ser ut som dei har laga ei luka utanpå bilen, ser nesten ut som ho ikkje passa på. Detta er fra ein bil som ligg på finn.no. Her er da putta på m3 bredding i glassfiber, uten den stygge luko. Ser masse bedre ut. (sjå vekk fra alle andre feil på den bilen) Tre ord; Nei, nei og nei!
Bmw Mathias Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 (endret) Liten update.Har fått på 5 bolts understellet, men mangler bremser. Måtte ut å lufta bilen, sjekka at den fremdeles starter etter 6 mnd. Har og kjøpt meg skinn bakseter, må berre reise å henta dei.Ting går langsomt på fram, men håper på å få kjørt den litt i sommer. Endret April 7, 2015 av Bmw Mathias
Freakshow Skrevet April 7, 2015 Skrevet April 7, 2015 hvordan understell har du brukt for å få 5 bolt? ^^
Bmw Mathias Skrevet April 7, 2015 Forfatter Skrevet April 7, 2015 (endret) Er mange forskjellige metoder, men er her mitt oppsett:Framme:E36 spindler.E36 m3 facelift bærearmer frammeSpesial foring av bakre foring til bærearmen for å få riktig caster (ikkje montert for øyeblikket)E36 325 bremserK-sport E36 coilovers. Modifisert topplagerBak:Z3 bærearmer/318ti (altså compact saken til e36)Orginal diff og travers.K-sport E36 coilovers. (skulle kjøpt E30, passer sånn egentlig ikkje....usj)Bremser fra E36 318ti/Z3Håndbrekk vaier må slipes for at den Orginale skal passe.Lengre bremseslanger fra kaoseri til bærearmer.Svarte powerflex foringer med justeringer til bærearmer. Elendig patent med tanke på at justeringsarmen er laga av gele...Problem nr 1: Blir faen ikkje lav nok sjølv med coilovers skrudd i bunn. Løysing: Vinkelslipar. Problem: Gjer vondt å kappe nye coilovers.... Grunnen for å gjera da sånn er at endelig kan eg brukt eit hav av felger eg har liggande.. Endret April 7, 2015 av Bmw Mathias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå