Boddiz Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 GS har ikke. Noen forslag til andre netshops jeg kan se i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Finn.no Ebay.no Ebay.com Ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Takk for svar. Men Finn har jeg sett, ikke noe. Skeptisk til å handle felger på ebay grunnet toll etc. Noen norske nettbutikker med godt utvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 beckmeister tror jeg de heter, de pleier å ha mye kopi av org felger. vet ikke noe om kvalitet osv men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 Kikket der nå, de hadde ikke :/ Men takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Ligger vel 2-3 sett på finn nå Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Juni 4, 2014 Share Skrevet Juni 4, 2014 Har noen i 19" med dekk heme, som var meningen å ligge ut for salg. Men hakkje fått vasket de, så då har det blitt liggende. husker ikkje eksakt ET for øyeblikket, men er 5 serie innpress. Har stått på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2014 Ok, vet du om e39 impress og e90 er likt? (har e60 xdrive som har saamme impress som e90 i følge GS). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 5, 2014 Share Skrevet Juni 5, 2014 xDrive har høyere innpress enn normale utgaver av 5serie, tror innpresset ditt er på rundt 40, mens vanlig 5serie har 10(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå