asv Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Det var et fantastisk treff der værgudene smilte ned til oss. De tekniske gudene straffet meg med datatap, dårlige batterier og et kamera som døde. Ble litt bilder, men fikk få bilder av utstillingen, så håper det er mange andre som kan supplere med bilder! Link til fullt album: http://s132.photobucket.com/user/adivass/library/BMWCCN_Landstreff_14 Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Fine bilder og flotte biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Se der ja, kjekt å se at det var noen bilder av min og blant alle de fine bimmerne. Synd jeg ikke var helt ferdig med å tilpasse fangerne, spesielt lite ferdig på fellesturen Imponert over standarden på bilene som deltok, sinnsykt mye rått å hvile øya på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Var MYE flotte biler på dette treffet! Flotte bilder Adivass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juni 3, 2014 Share Skrevet Juni 3, 2014 Dette var et artig treff å bli med på og det var masse råe biler. M3'n var ikke noe kul lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Ble mange flotte bilder Dette var et kjempetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå