joru Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Ny feil igjen... Samme bil, en E39 1998 523i, denne gangen er det asc lampen som lyser, ingenting annet... Er det noen som har noen tips til hva jeg kan sjekke? Eller må det en diagnose til? Sent from my iPhone using Tapatalk
Otis Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Vaier på spjeldhuset på innsuget der? Mener den pleier å ryke eller hoppe av.
joru Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Skrevet Juni 3, 2014 FÅ tatt en diag. Hvor holder du til bor på Dovre i Oppland Sent from my iPhone using Tapatalk
SweetBMW Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Typisk da, jeg er jo her nå men har ikke med meg Diagnose maskina...
joru Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Hehe, fiksa det nå hadde en skru "kveld" der jeg bytta toppdeksel pakning, ventiltetninger, olje og oljefilter, full sine invendig og i motorrom før jeg gikk løs på å finne asc feilen.. Visste seg bare å være waiern som hadde hoppa av.. Flaut å ikke se.. Sent from my iPhone using Tapatalk
joru Skrevet Juni 4, 2014 Forfatter Skrevet Juni 4, 2014 Typisk da, jeg er jo her nå men har ikke med meg Diagnose maskina... er du på Dovre??Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå