Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanos driter nok i hvor mye hester motoren har, han som mapper må vite hva han gjør så er det bedre har jeg hørt

Mindre som kan gå gæli uten vanos,

non vanos er som ei fast god kjærring,svikter aldri.

vanos er som å ha to kjærringer ,det er flott ei stønn,men så går det til helvette etterverdt (har jeg hørt)

less is more

Skrevet

Mindre som kan gå gæli uten vanos,

non vanos er som ei fast god kjærring,svikter aldri.

vanos er som å ha to kjærringer ,det er flott ei stønn,men så går det til helvette etterverdt (har jeg hørt)

less is more

Nåh.. når man kan få i pose og sekk så kan man leve med at man kanskje må skru litt på en trimma bil.. større sjans for å smelte et stempel enn trøbbel med vanos..
Skrevet

nå prater jeg da fortsatt ikke om turbo konverterte motorer i det hele tatt, men jeg er av typen som synes at det enkle er ofte det beste, jo mindre som kan gå gæli, jo bedre er det. ;-)

Skrevet

Få deg en gammal chevy bigblock da..

hvorfor ikke ? ;-)

Ja, Vanos systemet på M50 er like avansert som låsen til tanklokket ditt. Om du har?

der jeg bor trenger man ikke lås til tanlokket, jeg liker bare ikke vanos, av samme grunn jeg ikke liker elvinduer bak på bil, eller takluke for den saks skyld, det er overflødig viss vass i mine øyne.

å bank i bordet , alle non vanos motora jeg har hatt har jeg aldri hatt noe tull med, men de 2 vanos motora jeg har hatt så har vanosen kødda. så jeg står fortsatt på mitt om at skal man ha en vanlig m50 motor, så er det like så greit og velge uten vanos :-)

Skrevet

Hvis man har en m50 enkel vanos motor, er det vanskelig å gjøre om den til non vanos ? 

det tror jeg ikke går :-s

hvis det ikke er en måte og låse hele systemet på da, men tviler jeg på igrunn

Skrevet

Det er bare å ta av kontakta på solenoiden så avanserer den ikke. Men er bare å bytte innsugskam og toppdeksel, og bytte ut vanosen med et registerdeksel. Men motorstyring og ledningsnettet er forskjellig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...