al3x Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Har div deler fra E39 touring. Alt er testet og fungerer som det skal. Har div. andre smådeler deler også fra bakluke og bakdører. Bare og spør så skal jeg se hva jeg har. Alle delene befinner seg i ålesund. El.rute heis vs. bak. Kan følge med rute og elnett i dør. 500kr Orginale høytalere i tak. 200kr Bryter til åpning av rute på bakluke. 100kr Komplett lås til bakrute på bakluke. 100kr (solgt) Viskermotor til bakluke. 100kr (solgt) Komplett lås til bakluke. 100kr (solgt) Baklykter til bakluke. 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 6, 2014 Share Skrevet Juni 6, 2014 Trenger alt av deksler på bakluke (innvendig og under glass). Har du dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 7, 2014 Share Skrevet Juni 7, 2014 jeg tar begge låsene hvis de fungerte helt fint. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2014 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2014 Begge låsene og viskermotor solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Har du panser og v.skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juni 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2014 Nei desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå