Coretrax Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Hei, sliter med at det er Kondens og vann i Brynet på E60n min etter vask eller regndager noen tips til å fikse dette? eller er det bedre å skaffe seg nytt sett med lykter som ikke koster Skjorta ?
PenguiN- Skrevet Juni 8, 2014 Skrevet Juni 8, 2014 Fikset dette på pappa sin bil i dag faktisk han slet VELDIG med fukt i øyenbrynet på førersiden. Borr 2 pittesmå hull i lykta på baksiden (etter å ha tatt vekk pakningen)..ett nært grillen og ett nærme vinduet...deretter bruker trykkluft...venter i 10 min og trykkluft igjen..gjenta i 4-5 ganger..det bør funke...husk å ta ut kontakten på øyenbryns-led da det faktisk kommer ut luft der også..!.
Coretrax Skrevet Juni 8, 2014 Forfatter Skrevet Juni 8, 2014 okay skal prøve på det , dure ned på Biltema på tirsdag å kjøpe luft på boks og tynt bor
Reef89 Skrevet Juni 9, 2014 Skrevet Juni 9, 2014 Ligger mange tråder og løsninger om dette. Dette er en kjent svakhet. frode1976 reagerte på dette 1
Coretrax Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Ligger mange tråder og løsninger om dette. Dette er en kjent svakhet. jepp fant trådene, satt på mobilen i øyeblikket jeg la ut så fikk ikke opp noe på den men fiks er underveis skal borre Hull bak + fuktsuge poser som kommer i posten etterhvert med andre snacks
kjølen Skrevet Juni 11, 2014 Skrevet Juni 11, 2014 Plaget av dette i flere år på E46ci. Fuktsluker poser fungerer gull
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå