APedersen Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Bilde 2 var sinnsykt tøft, skikkelig mafia-spot også Du bruker fortsatt bare iPhone med filter eller? Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjønes Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 Bilde 2 var sinnsykt tøft, skikkelig mafia-spot også Du bruker fortsatt bare iPhone med filter eller? Thanks Man , Yeah gjorde seg flott under dær vet du! Bruker bare iPhone5 S jah. Siste bildene er tatt med filteret "utvasket" som ligger på iOs7, tiligere er det brukt Polaroid filteret. APedersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valhovden Skrevet Juni 25, 2014 Share Skrevet Juni 25, 2014 du kan ta bilder ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjønes Skrevet Juni 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2014 du kan ta bilder ja ! Takk takk! Bruker det jeg har tilgang til, kort og enkelt. har et Nikon speilreflex liggende. Skal prøve meg frem litt dær etterhvert tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvestermo Skrevet August 9, 2014 Share Skrevet August 9, 2014 Hva gjorde du for å få skiltet hvitt der den blå stripa skulle være? Ser så cleant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 10, 2014 Share Skrevet August 10, 2014 Henter klisterlapper på Biltilsynet, gratis Forresten noe updates her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Tøft! ikke helt fan av helsorte felger men det ble en skikkelig mafia vogn ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Feit kjerre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå