Nyheim Skrevet Juni 11, 2014 Skrevet Juni 11, 2014 Okey, her er greia.Får en forferdelig dunkelyd i bakstillinga på 325'n min når jeg tar av i 1. gir. Kjenner det i hele bilen at det dunker. Kan virke som subframe disaster, men har så å si utelukket det fordi alt i gulvet ser greit ut. (se vedlagte bilder)Er ny hardykobling så er ikke det. MEN, har en forferdelig slakk i mellomakselen som går helt bak til diffen. Kan det være at diffen synger på siste verset som gjør at jeg får en helt forferdelig bankelyd? Video:https://www.youtube.com/watch?v=vSHwmwBq4xY&feature=youtu.be Takk til alle som bidrar med svar!
Nyheim Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Kom igjen folk!Må da være noen som har litt peiling
warg Skrevet Juni 11, 2014 Skrevet Juni 11, 2014 Du kan sjekke foringen som holder oppe mellomakslingen, er ett lager inni en foring. Du har også noen små foringer som holder oppe diffen som kan være verdt å sjekke ut. Så har du disse store foringene som er i begge bærebroene bak som er festet i karoseriet ved sideskjørtene, de har en tendens til å lage gøy når de ryker.
Nyheim Skrevet Juni 11, 2014 Forfatter Skrevet Juni 11, 2014 Du kan sjekke foringen som holder oppe mellomakslingen, er ett lager inni en foring. Du har også noen små foringer som holder oppe diffen som kan være verdt å sjekke ut. Så har du disse store foringene som er i begge bærebroene bak som er festet i karoseriet ved sideskjørtene, de har en tendens til å lage gøy når de ryker. Hmm, det skal jeg sjekke! Hvor mye skal diffen bevege seg egentlig når man tar av? ser den går litt opp å ned, men tror ikke det er det som lager lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå