Gå til innhold

2006 E61 aux, bluethoot, usb og alt man trenger

Anbefalte innlegg

Har tenkt å få til aux i bilen, men vurdere og legge inn mere også, noen som har vert borti noe av disse "gateway" eller multimedia boksene? Syns det litt kjipt å berre legge inn bare aux tilkobling. ( gidder ikkje å skifte over til cic fra ccc)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har installert Dension 500s i min 2009 E60, gjorde det selv. Jeg har M-ASK, rimeligste type, uten forsterker, og uten CD-magasin eller opplegg for dette. Fant litt på youtube om montering, bruksanvisningen er ikke akkurat selvforklarende, for å si det mildt! Jeg fikk med en kode-"dongle" men den virket ikke. Fikk bilen kodet hos en proff til slutt. Overraskende god lyd med minnepenn, bruker WAV musikkfiler rippet fra platesamlingen. Har kjøpt en liten harddisk for å få plass til musikken min, skal kunne styre inntil 320 GB. AUX har jeg ikke prøvd, men jeg fikk til å bytte sanger på guttungens iPod.... Iflg "proffen" skal det være mulig å streame musikk på blutooth med god kvalitet, men da måtte jeg valgt en annen modell (500S BT). Jeg har større planner for anlegget etter hvert, har kjøpt en RF 3sixty.3 + noen forsterkere og høyttalere, men det får vi komme tilbake til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har standar anlegget eg også, synest det spiller ganske bra men kan alltids bli bedre:D kor plasserte du boksen?(bilde) Kjøpte fra? Pris? Føler at når en skal legge inn sånt i en så ryddig bil må det se bra ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bedre/finere med helintegrert originalutstyr, som hos reef89. Jeg kjøpte Dension hos StereoVest, men det er flere som har. Litt forskjellige utgaver, så vær sikker på at det blir riktig type. Jeg plasserte min i hanskerommet. Betalte 3400,- + koding. Som sagt skal jeg bygge videre ut, med DSP. Er ikke helt fortrolig med å bruke høyttalerutgangene fra originalanlegget, men blir det for dårlig kan jeg koble kilde direkte til DSP med linje- eller optisk signal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...