Tommy H Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Ønskes kjøpt orginale front lykter til E39. Helst facelift men går fint med pre face også. Gjerne hvite men orange er også greit. Alt er bedre en uorginale chrom lykter som jeg har nå. Ønsker ikke å bruke så altfor mye om det er pre face lykter. Helst i Bergen, men betaler så klart for frakt om noen har utenfor Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Relevant informasjon: Front- eller baklykter og er det for sedan eller touring? Om det er sedan, har jeg et sett med baklykter med orange blinklys som går for en rimelig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mirakeke Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 har til touring orginale med orangeblink, går for 300+frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 16, 2014 Share Skrevet Juni 16, 2014 Jeg har strøkne facelift celis baklykter med hvite blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy H Skrevet Juni 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2014 Sorry glemte å nevne at det var front lykter i halogen versjon. Gjelder også forsåvidt touring. RS Heggem hvor mye skal du evt ha for facelift baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Kommer vel langt med 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen316 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Har hvite og og orange frontlykter, begge me xenon lys. Har også orginale baklykter til både sedan og touring med orange blinkere. Er hella alt utenom frontlyktene med hvite blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Har jeg også orginale helle, uten xenon. 1000+ frakt fra trondheim Sent from my iPhone usi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen316 Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 800 for frontlyktene og 500 for baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå