Gå til innhold

Feilkoder matetrykk E61 525d M57

Odd-M
 Share

Anbefalte innlegg

Skal bytte trykkpumpa men verkstedet surrer fælt. Etter at jeg leverte bilen for bytte i forrige uke så fant de ut at de ikke hadde delene.. Så da blir det mer venting. Særlig irriterende når man faktisk må kjøre et stykke hver gang bilen skal inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bytte trykkpumpa men verkstedet surrer fælt. Etter at jeg leverte bilen for bytte i forrige uke så fant de ut at de ikke hadde delene.. Så da blir det mer venting. Særlig irriterende når man faktisk må kjøre et stykke hver gang bilen skal inn.

Legg gjerne ut resultatet når pumpa er bytta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt. Sliter du med det samme?

Kan ikke si det, men har hatt ett engangstilfelle en gang der feilkode 4560 ble registrert. Men er en stund siden nå, så kan ikke klage.

Greit å følge med å se hvilke feil som dukker opp og hva som er¨årsaken til de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Kan jo nevnes at verkstedet betalte halve regningen etter denne uheldige hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er riktig. Halve regningen blir jo også en anseelig sum når man ser hva disse pumpene koster. En veldig fair måte å gjøre det på etter min mening, da jeg ble nødt til å ta en ekstra dag fri fra jobben og kjørte bomtur 15 mil pluss ferge. Tenkte det ikke var den viktigste opplysningen siden jeg ikke har nevnt navnet på verkstedet. Men er i grunnen fornøyd, og fornøyde kunder kommer tilbake.... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...