BmwM46 Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Har pr.dags dato den lille skjermen , å ønsker og bytte til store skjermen Ønsker derfor og kjøpe alt som skal til for å bygge om ! Kom gjerne med tips ved bytte. Bilen er en E91Lci 2010modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christofferols Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Hei Jeg har navi pro som jeg skal selge. Står i en 335i e92, 2007 mod. Skulle tro det var helt likt som i din e91. Kanskje det kan være av interesse Mvh Christoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Ettersom trådstarter har en 2010-modell vil det være unaturlig å bytte til 2007-modell navi, da dette er et helt annet system (det kom nytt system i 2009), men bortsett fra det vil det både passe og fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christofferols Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Det stemmer, tenkte ikke over det i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Noen her inne som kan finne link / eller har det jeg trenger for å bygge om? Går det ann å få dab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Noen her inne som kan finne link / eller har det jeg trenger for å bygge om? Går det ann å få dab? Du bør vel få dab+ om du skal ha noe.. Dab er jo utgått på dato Veldig få BMWer som ble levert med det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Du må nesten lete deg litt frem for å finne ut hva du trenger, det varierer endel fra bil til bil. DAB+ får du om du kjøper en enhet som har dette, men det kreves litt ekstra deler med tanke på antenne og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå