Larz Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2014 Bud notert. Jeg tror nok at dørene selges komplett med glass, rutesenker e.t.c med unntak av interiøret på innsiden av døren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Rute spoiler sitter ikke fast i ruta.den er jo mulig å ta av uten problemer Larz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Pris på utvendige shadowline lister? Mye skal du ha for komplett interiør med dørsider? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Bare kom med bud så skriver jeg de inn i budskjema. 1000 kan jeg nok si med en gang blir for lite for komplett interiør hvis du tenker seter, dørbekledning, innvendige shadowline lister etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Hvor fikk du det tallet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Glem det, jeg forvekslet poster bare kom med bud på komplett intr. Kan du også spesifisere om dette gjelder girspake osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juni 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2014 Utvendige lister er ikke shadowline, rundt vinduer er det folierte chrome lister og støtlister har chrome list. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Aha, da er jeg interessert i følgende: Seter, dørsider og innerskjermer foran. Bilde av slitasje på førersete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoRwAkEn Skrevet Juni 29, 2014 Share Skrevet Juni 29, 2014 Mye for felger å frontlykter med 20-30 cm av ledningsnettet ? Ell kunne du tenkt deg noen andre felger i bytte ? Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K_enneth Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Km stand på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 hvor lenge er det bud runden går a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juli 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2014 NoRwAkEn: Kom med bud [] Er ikke intr. i bytte. Kenneth Lie: ca 170 000km. Den ble kjøpt fra Koed for ca 1.5år siden. bergerun89: Til slutten av juli eller begynnelsen av august. Da starter demontering av hele bilen. Nytern: Kom med bud Her er bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 Nytt bud: Hella Hovedlykter m/xenon: 800,-kr - krhermansen Se oversikt her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oACuHTPXq--tNXz2J4gsK91gs0NBF-CkAwfO0IMdeWY/pubhtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Nytt bud Motor og girkasse: 7 000,- (Kenneth Lie) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1oACuHTPXq--tNXz2J4gsK91gs0NBF-CkAwfO0IMdeWY/pubhtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm3rmy Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Hei, Jeg trenger Lower belt, rear right. Hvor mye og vil du sende til Molde idag eller i moregen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå