babel Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Jeg har en BMW X3 2006-modell med vippe-navigasjon. Jeg sliter med å finne ut nøyaktig hva spilleren i den heter (ser at det er flere versjoner), men legger ved et bilde her. Håper også å få noen svar om det er noen som har peiling. Målet er følgende: 1. Kunne streame lyd (Spotify osv.) fra iPhone via bluetooth og få lyden ut i bilens høyttalersystem. 2. Å kunne bruke bluetoothen som handsfree i tillegg. Så langt jeg har klart å lese meg frem til, er Dension det beste alternativet. Mine spørsmål blir da: 1. Vil en Dension Gateway Lite BT - BMW passe? (Altså denne: http://www.bilkomponenter.no/products/dension-gateway-lite-bt-a2dp-bmw-mini) 2. Er dette plug n play, eller må det noe koding eller annet til etterpå? 3. Finnes det eventuelt andre, enklere eller bedre løsninger for å få til dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Dension lite bt skal fungere med din ja. Sjekk kompabilitetssjekken på www.dension.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babel Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 Den skal være kompatibel ihht. Densions nettside. Men vil det være nødvendig med noen form for koding? Og jeg blir litt usikker når Dension skriver mye forskjellig om hva den originale spilleren må og ikke må ha. Vurderte først pro-versjonen, men det ser ut til at DSP-systemer ikke funker med denne. Utrolig vanskelig å navigere i dette landskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 20, 2014 Share Skrevet Juni 20, 2014 Det skal ikke være nødvendig med koding her, da denne i praksis er en CD-veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babel Skrevet Juni 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2014 OK. Da tar jeg sjansen og bestiller, så får vi se hvordan det går. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå