matts93 Skrevet September 1, 2014 Forfatter Share Skrevet September 1, 2014 Påtide med en liten bilde oppdatering igjen da. Alltid morro og vise fram Di siste dagene har gått med i generell vedlikehold. Tok av og polerte di innerste lykteglassene på bakluka ettersom di var blitt så j****g matte. Til det brukte jeg ett refresh sett kjøpt på BilXtra i Stryn faktisk levert av Turtle Wax, ble mye bedre men ikke perfekt.. Først ble de en 4 stegs våtsliping. Før det ble lagt på polering og beskyttelse for og forhindre umiddelbar matthet igjen. Venstre er polert, høyre er ikke polert! Litt vanskelig å se på bilde, men det er STOR forskjell Ferdig montert og litt bilvask, absolutt nødvendig og det ble mye bedre Tok og vaska over fruens golf i samme slengen og satt på ei vaskemaskin med håndduker så det ikke skal bli noe syting over at jeg bruker for mye tid på bil når hun kommer hjem fra jobb! Shinet også over motorrommet siden jeg var så godt igang! Trengdes virkelig! Til det ble det handlet inn Meguiar´s Engine Cleaner og Engine Dressing, forøverig også handla på bilXtra i stryn Før: Etter: Avslutter med ett lite bilde av maskoten min i bakruta Trenger en polering, men det blir ikke idag. Skal sta å se på en e38 730d, så får vi se om det blir den nye bruksbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 5, 2014 Share Skrevet September 5, 2014 Følger med Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 7, 2014 Forfatter Share Skrevet September 7, 2014 Var på "Photoshoot" med Jon.Hjertvik Photography her igår Lørdag, tok noen syke bilder. Detter er det eneste jeg har sett ferdi redigert til nå: Kan ikke vente på å få sett resten! Sondre Støverstein var også med i sin 2006 525d og Vetle Hurlen stilte gladlig i sin hvite F31. Tok også og smelte til med nye vinterhjul Rondell 0021 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 9, 2014 Forfatter Share Skrevet September 9, 2014 OUUH! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 fete bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 rondell 0021 <3 rååe hjul!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Tok og vaska over fruens golf i samme slengen og satt på ei vaskemaskin med håndduker så det ikke skal bli noe syting over at jeg bruker for mye tid på bil når hun kommer hjem fra jobb! Det der er en god taktikk. Ellers er E39 touring en helt nydelig bil, og din får alle de rette oppgraderingene. Har så lyst på en slik selv, men som jeg har skrevet her inne før er jeg skeptisk til luftfjæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 10, 2014 Forfatter Share Skrevet September 10, 2014 Det der er en god taktikk. Ellers er E39 touring en helt nydelig bil, og din får alle de rette oppgraderingene. Har så lyst på en slik selv, men som jeg har skrevet her inne før er jeg skeptisk til luftfjæring. Eneste som er luft på denne er jo nivåreguleringen bak ellers er det coilovers men jeg mener at luftfjæring skal du ikke være usikker på! 90% av alle lastebiler i skandinavia har luftfjæring og har hatt det i mange år, luft er genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Lurer på å kjøpe meg nye felger til neste år, men har absolutt ingen peiling på hva jeg skal kjøpe.. Er ikke så kjent i den store verden av felger, så er omtrent bare Vossen og Work jeg vet hva er har vurdert med hvite Varrstoen, men vil ha noe ikke så mange har noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2014 Lurer på å kjøpe meg nye felger til neste år, men har absolutt ingen peiling på hva jeg skal kjøpe.. Er ikke så kjent i den store verden av felger, så er omtrent bare Vossen og Work jeg vet hva er har vurdert med hvite Varrstoen, men vil ha noe ikke så mange har noen som har noe tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Vaskedag igår, lenge siden det har skjedd noe med den så det var godt å pleie den litt igjen Felgene er tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Utrolig pen bil du har! Hadde en likedan en som ble solgt for 2 uker siden. Hadde faktisk LJ-skilt jeg også. Du får ta en titt, link ligger i signaturen min Ble det så du skulle selge felgene? Specs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Skal selge felgene ja til fordel for noen andre spenstige deler, 9x18" hele veien med et20 har noen felger liggende som kan bli tøfft med planlagte modifikasjoner TheMaa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Pris har du tenkt for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Går for 6000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå