majoakimsen Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 hei! Har en e46 m3 som er importert fra USA. Denne skal på biltilsynet på registrering og da må alt av lys være etter Europeiske regler. parklys og blinklys foran sitter i samme pære. Parklyset må jeg få flyttet til hoved lykten som europeiske modeller kom med originalt. Spørsmålet er, hvordan få blinklys til å funke som det skal og parklys funke som det skal? det er ikke lagt opp noe ledninger til kun parklys, kun i samme pære som blinklys. så når du da blinker, så blinker det i parklyset, så kan altså ikke "stjæle" strøm derfra. Det går kun to ledninger inn på den, strøm og jord, så det er vel ett reelle som styrer dette. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Jeg tror kanskje dette kun er innstillinger på bilen. Prøv å sjekk og se om du kan sette den på "europeisk" mode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majoakimsen Skrevet Juni 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2014 regner med at jeg må inn på ECU for å endre til europeiske "innstillinger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå