Mr_Soul Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 Hei jeg er snart 17 og dette er da min "prosjekttråd" til min første bil som har fått navnet Rigmor, etter en lokal turistbåt 1994 e34 520i touring som har gått 138 002 km, bilen er litt sliten må man si! Motor er i grei stand og interiøret er fint! Men noe er det! Dette er min foreløpige To Do list: Foringer må byttes. Resten av rusta må tas. Nye felger og dekk. Brems venstre bak henger på. Bakre potte må byttes. Få hengt opp eksos ordentlig. Coilovers. Trenger noen tips fra dere!! Får lønning uti august på ca 10 000kr, hva burde jeg gjøre med bilen??? Takk på forhånd Sent from my diddelidoo using Tapatalk
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 Sorte de lykter, endestuss, v8 lippe, felger og shadowline.
Mr_Soul Skrevet Juni 26, 2014 Forfatter Skrevet Juni 26, 2014 Shadowline blir det når jeg får Plasti Dip! Og jeg lurer på hva jeg skal gjøre angående lakk/plastidip av hele siden dette er et budsjettbygg!! Sent from my iPhone using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 Den hadde da gått lite, ikke dårlig Sorte de lykter, endestuss, v8 lippe, felger og shadowline. Den perfekte oppskriften for at en E34 skal se ut som 90% av alle andre E34 og dermed ikke skille seg ut i det hele tatt Alternativt kan man gå for original stil, oransje blink lys, normal høyde og moderate hjul og du får en bil som skiller seg ut fra mengden, ikke ofte man skiller seg ut den veien Mr_Soul reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 Må ha oransje blinkers ja, Fredrik 90 shadowline er da originalt.. Felger f.eks rondell er vel også originalt fra fabrikk?
Fredrik 90 Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 Må ha oransje blinkers ja, Fredrik 90 shadowline er da originalt.. Felger f.eks rondell er vel også originalt fra fabrikk? Shadowline er selvsagt originalt, men Rondell har aldri blitt levert ifra fabrikk Men DE, Senk og stort anlegg har aldri vært originalt Men hver sin smak
Skårholen Skrevet Juni 26, 2014 Skrevet Juni 26, 2014 Oi da lærte jeg noe nytt, for Rondell har jeg sett utrolig mye på BMW. DE og senk, syns jeg er greit men stort anlegg hater jeg... hvertfall når man spiller 90talls pop og slikt drit.
Mr_Soul Skrevet Juni 27, 2014 Forfatter Skrevet Juni 27, 2014 Den hadde da gått lite, ikke dårlig Den perfekte oppskriften for at en E34 skal se ut som 90% av alle andre E34 og dermed ikke skille seg ut i det hele tatt Alternativt kan man gå for original stil, oransje blink lys, normal høyde og moderate hjul og du får en bil som skiller seg ut fra mengden, ikke ofte man skiller seg ut den veien Må ha oransje blinkers ja, Fredrik 90 shadowline er da originalt.. Felger f.eks rondell er vel også originalt fra fabrikk? Shadowline er selvsagt originalt, men Rondell har aldri blitt levert ifra fabrikk Men DE, Senk og stort anlegg har aldri vært originalt Men hver sin smak Oi da lærte jeg noe nytt, for Rondell har jeg sett utrolig mye på BMW. DE og senk, syns jeg er greit men stort anlegg hater jeg... hvertfall når man spiller 90talls pop og slikt drit. Det blir nok oransje blink. Få lakkert opp resten av bilen! Noe fine felger, har lyst på bbs rc090. ikke rondell da jeg ikke liker det på e34, det er for meg forbeholdt e39! Og senk! Hvor mye jeg skal senke vet jeg ikke Og muligens noe slik med mulighet for aux
Kristiansan'årn Skrevet Juni 27, 2014 Skrevet Juni 27, 2014 fin tralle detta, knapt inkjørt jo Mr_Soul reagerte på dette 1
Mr_Soul Skrevet August 11, 2014 Forfatter Skrevet August 11, 2014 fin tralle detta, knapt inkjørt jo Takk Takk
Mr_Soul Skrevet August 11, 2014 Forfatter Skrevet August 11, 2014 Hadde litt gul lyktefilm liggende bak i bilen og tenkte at jeg skulle se hva jeg kunne bruke det til =) Ble bare nok til ett langlys, men synes selv det ble litt tøft å annerledes =D
Mr_Soul Skrevet September 8, 2014 Forfatter Skrevet September 8, 2014 Da er nye dempere foran bestilt og ny caliper bak henta fra mekonomen
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2014 Skrevet September 9, 2014 Om du er dreven på å sveise så tar du m5 påtte, men hvis ikke ta en standard Simons fra bilextra med doble stusser ★sent from my wifi microwave★
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå