Gå til innhold

Redigeringsprogram / Lage film


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Har tenkt til og lage en liten video av min bil etterhvert, og har lyst til og prøve frem litt selv, men har ingen snøring på dette i det hele tatt! 

 

Noen som kan tipse meg om et bra redigeringsprogram, med mange effekter med kombinasjon av musikk osv, samtidig lett brukervennlighet. 

 

Noen som har noen gode tips? :) 

 

MVH Sindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobe Premiere Pro Cs6 er et program jeg personlig følte jeg fikk grei kontroll på, på kort tid. Se et par videoer på youtube med tutorials på det og jeg vil tro du lærer det ganske kjapt :D Du kan lett laste ned effekter osv. og det er en del av de inkludert i programmet fra før også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Adobe Premiere CS6 og Adobe After Effects, er 2 veldig gode program Sindre! Kan kjøpes for en grei penger. Skal sies at det kan være noe tungvint i starten, men som skrevet over her så ligger det drøssevis med tutorials på youtube. Tok meg bare et par timer og sette meg inn i dette, og gjorde flere forskjellige ting om og om igjen til jeg virkelig husket hvordan jeg skulle gjøre tingene jeg ønsket.

Begge disse er å få kjøpt på elektro-kjeder på Råholt om du ikke har lyst til å ventetiden som forekommer ved bestilling fra internett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...