Kvasi Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Koed har garantert turbo til en overkommelig pris, men få nå en kyndig kar til å hjelpe deg med å se over bilen før du begynner å handle deler..
Djwik Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 men ca pris å bytte? får tak i turbo selv..... eller kan jeg bytte selv? mye arbeid eller lett... å si pris på det er ikke lett du kan fint kjøpe turbo hos hoggern du må nesten høre med et verksted for pris men du må nok regne med å havne mellom 5-6 lapper du kan bytte selv også usikker over hvor mye jobb det for har ikke bytta turbo på den motorn før
andy78 Skrevet Juni 30, 2014 Forfatter Skrevet Juni 30, 2014 Bytter selv. Var vist ikke så vanskelig ifølge de på huggern. Men er det turboen eller motoren som er skyld I at når eg feks kommer til en liten eller stor bakke så kakle d og ryker noe voldsomt. Virke som d kommer fra ca turbo sia. Men kan Være motor. Noe som har peiling hvorfor d ryker med litt belastning. Samme når eg kjøre fort og det girer I automaten. En røyksky. Kan virke som d er når turbo slår inn.og med turboras / havari virker turboen litt fordi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå