Gå til innhold

Min montrealblau E39 - Solgt!


 Share

Anbefalte innlegg

Haha, hva ville du gjort? :) Er jo uansett plastidip, er bare å rive av om det ikke blir bra.

Jeg ville ikke gjort noen ting med de! Har selv plasti dippet mine chrome lister svarte, så personlig syntes jeg det ser MYE bedre ut på samtlige biler :P Men HVIT... da ville jeg hellet  hatt chrome ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var og hentet meg en koselig pakke på posten i stad :)

 

post-80101-0-82017000-1420247617_thumb.j

 

Dog tenker jeg å vente med senkingen til våren. Vil først ta denne bruktbilsjekken jeg har snakket om i evigheter nå, og se hva slags tilstand bilen virkelig er i. Vil vite om dette er en bil jeg kan ha en stund framover før jeg fortsetter å påkoste så veldig mye. Ble dårlig med seriøs interesse nå som den ligger ute for salg, og med så mye penger jeg har lagt i den er det kanskje bedre å bare få den slik jeg vil ha den og bare beholde den til den sier god natt. Så kan jeg heller selge den i deler. Blir jo uansett et sykt tap hvis jeg selger veldig billig. Men om den er i "dårlig" stand så kan jeg heller selge den billigere og kjøpe en en annen morsom bil. Er egentlig stor BMW-fanatiker, men har litt lyst på skikkelig morrobil og etter å ha prøvekjørt en del MX-5'er er fristelsen for det stor. Blir eventuelt BMW etter den uansett, og er morro å prøve litt forskjellig. Så jeg får se! Men da har jeg i allefall senkesettet klart! :) Om det blir grønt lys så blir det snart senk og anlegg.

 

Må også få noen til å bytte justeringspinnene i lyktene mine, da jeg hverken har tid eller erfaring til å begi meg på det selv. Gleder meg så fælt til å få slengt dem inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bytte lysmodulen i stad. Koblet ut den gamle og inn med den nye. Flimringen i skiltlys og kjørelys bak sluttet, men alt annet gikk til helvete, så det ut som. Fikk US-blink på parklys, fortsatt bare ett av fjernlysene på nærlys, ingen blinklys fungerte, bremselys fungerte ikke, også videre. Tamperdot kom også ved km.standen. Prøvde å koble inn og ut batteri men det hjalp ikke. Etter mye frustrasjon koblet jeg bare tilbake til LCM II, så får se om jeg får ordnet dette senere. Har opprettet tråd på det. Får håpe det ordner seg..

 

post-80101-0-76894100-1420410745_thumb.j

 

Ny vs gammel:

post-80101-0-99577700-1420410732_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har nok alle rundt meg hørt tusen ganger hittil, men bilen skal nå byttes bort. Motparten har sendt et bekreftelsesbrev så bilen hans er offisielt lovet bort til meg og min til han, så denne gangen er det faktisk iverksatt og ikke bare snakket om. Han skal bare ordne no småting på motoren så den er strøken før byttet, samt få på skilter. Bilen burde være min innen en uke. Men med mitt hell tør jeg ikke skrive noe heeelt sikkert før det faktisk har skjedd, så oppdaterer om dette. Så her blir det hvertfall stille, i og med at jeg ikke skal gjøre noe endringer med bilen før den tid. Lyktene, coiloversene, sommerfelgene osv. skal følge med bilen, så de er heller ikke til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...