Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skiltlyset på E39'en min lyser konstant. Selv om jeg skrur av lysene, skrur av bilen og låser døra. Er det en feil eller skal det lyse? Evt. hvordan fikse det?

Skrevet

Skiltlyset på E39'en min lyser konstant. Selv om jeg skrur av lysene, skrur av bilen og låser døra. Er det en feil eller skal det lyse? Evt. hvordan fikse det?

Tipper ledningsbrudd/kortsluttning.Sjekk ledning ved hengsler til bagasjelokk.

Skrevet

Skal ikke se bort i fra det ja........

Du får "åpne" opp litt mer for og skjekke.

Vanskelig å fikse? Hva vil det koste å få det fiksa, sånn cirka? Noen erfaring med det?

Skrevet

Vanskelig å fikse? Hva vil det koste å få det fiksa, sånn cirka? Noen erfaring med det?

Har selv en E34 Touring og der virket ikke varmetrådene og vinduspusser.

Jeg fikset dette selv, ved og bytte ut de ledningene som var brudd/kortsluttet.

Her måtte jeg demontere ganske mye og litt vanskelig og tre nye ledninger, lodde og ny ledningsstrømpe, men det gikk.

Jeg demonterte hele ledningsnettet til bakluka for og gjøre dette sikkelig.

Skrevet

Jeg har omtrent ingen erfaring med sånt elektrisk arbeid, så burde kanskje få noen proffe til å gjøre det. Men noe jeg kan gjøre midlertidig for at den ikke skal suge strøm fra batteriet? Skal jeg bare ta ut pæra?

Skrevet

Jeg har omtrent ingen erfaring med sånt elektrisk arbeid, så burde kanskje få noen proffe til å gjøre det. Men noe jeg kan gjøre midlertidig for at den ikke skal suge strøm fra batteriet? Skal jeg bare ta ut pæra?

Det er jo en mulighet, men hvis det har kortsluttet og går til andre forbrukere (el-lås feks.) kan det hende at den "suger" strøm forde.

Da hadde jeg heller prøvd og finne farvekoden på ledningen og hvor den får spenning og heller klippet ledningen(e) og isolert dem midlertidig.

Skrevet

Dyttet litt på plasten utenpå der pæra sitter, også skrudde lyset seg plutselig av. Dette var når bilen var av. Hva skjedde?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...