spuijnsarn Skrevet Juli 6, 2014 Share Skrevet Juli 6, 2014 Da jeg har vært på forumet en god stund, og har vært eier av en og samme BMW over lengere tid tenker jeg det er påtide å vise den fram Dette er da en 1996 BMW e36 318i cab som er originalt lakkert i fargen Dagargelb II og har samme farge på interiør. Bilen har vært i mitt eie ca 5 år og har bare "vært der" uten at jeg brydde meg å gjøre noe med den.. Dette blir et langtidsprosjekt som ikke blir mye oppdatert da jeg fremdeles er student og det er lite penger som strekker til.. Aaanyway, her er et bilde hvordan den såg ut når jeg overtok den: Og noen bilder hvordan den er nå! Trenger foresten to nye framskjermer til coupe/cab da en er skjeiv og er preget av rust, så om noen har så si gjerne fra Trenger også sorte skinn dørtrekk Stor skade etter påkjørsel Somsakt. Det vil bli et langtidsprosjekt med lite oppdateringer, men vil bli oppdatert så mye som mulig Holder også på å pusse opp noen nye felger som blir slengt på som fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Lite som har skjedd her.. Sparklet en liten bulk i ene døra og litt smått. Vinduet på passaskjersiden hoppet ut av sporet så venter på nye clips som skal holde vinduet på plass i vindusheisen. Får også clips til dørtrekka så de kommer og på no Liten vask innvendig idag da hele bilen var fuull av sparkelstøv! Lite stemningsbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 Denne tråden har jeg ikke sett før, noen oppdatering på hvordan det går med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 4, 2015 Share Skrevet Juni 4, 2015 UT MED BAKLYKTENE Og framskjermer. Men ellers fin! Følger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juni 7, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2015 Skjer nok lite hær.. Bilen er parkert da jeg har kjøpt ny som jeg bruker penger på å få i stand desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) Skjønner...hva har du invistert i nå da? Endret Juni 7, 2015 av BjornarHS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2015 Blir som å banne i kirka nå Men ble en Audi a4 1.8tq. Mest fordi jeg fikk den billig men også fordi jeg har en bra vinterbil da jeg bor i nord-norge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Essa..er da vell en grei bil det vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2015 Morro med turbobil iallefall fant jeg ut Planen var å fikse den, selge og tjene litt kjappe kroner for også bruke de å pusse opp cabben. Men føler jeg har kommet over kun BMW fasen og vil prøve noe nytt og!Bilen blir nok solgt etterhvert til fordel å fikse bimmern Tok bilen fra vinterlagring på lørdag, tok ikke noen bilder da det begynte å pissregne desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spuijnsarn Skrevet Mai 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2016 Bilen er nå lagt ut til salgshttp://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76007586&myad=76007586 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå