Slavearbeider'n Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Har installert noen m-tech tåkelys på E46'n. Det står SAE/DOT på glasset, har lest litt og det virker som dette er godkjente tåkelys i USA. Er dette samme type merking som E-merkede lykter her i europa. Kommer jeg gjennom eu-kontroll med disse?
eriksen76 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Har installert noen m-tech tåkelys på E46'n. Det står SAE/DOT på glasset, har lest litt og det virker som dette er godkjente tåkelys i USA. Er dette samme type merking som E-merkede lykter her i europa. Kommer jeg gjennom eu-kontroll med disse?DOT har såvidt jeg vet litt mildere krav en E-merking, jeg mener å ha lest noe om dette er lovlig, var mye om og men Har ikke peiling på hvor strenge et "ordinært" verksted er på det.
Sjøbuse Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 En lykt skal være E merket. Om den har tilsvarende markeringer som E bare amerikansk. Så er det Uansett ikke E og ikke godkjent her. Så enkelt er det. Ikke E. ikke godkjent. Om det går gjennom en kontroll er ikke lett og si. Ikke sikkert de ser det en gang. Så det kan gå gjennom. Kjøper du for eksempel en Ford van fra usa. så må du bytte til E merka lykter for og få den godkjent her. Chevroleten jeg hadde var det europeiske lykter på. Med E eriksen76 reagerte på dette 1
Slavearbeider'n Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Skrevet Juli 10, 2014 Tar eu-kontrollen på verkstedet til en kompis. Han som foretar eu-kontrollen ser litt dårlig, så gambler på at den går igjennom. Kan jo bare fjerne tåkelysa til eu, og dette dem inn senere.
carburetion Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Ingen som ser på E merkinga på Pkk. Bare viss lyktene ser veldig uorginale ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå