MariusPeders1 Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Heisann, Lurte på om dere har en chip og anbefale til en 320d E90 med 163hk? Har sett litt på BSR, noen som har erfaring fra det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FritzP Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 Jeg har en slik bil selv og kan anbefale en omprogrammering. Disse modellene responderer veldig bra på en remap, men det er viktig å gjøre dette riktig for en god kjørbarhet. Du kan oppnå ca 210-220 motor hk, ca 180-190 hjul hk, for mer effekt bør du vurdere å fjerne partikkelfilter. Jeg har mappet min bil selv da jeg driver med dette på hobbybasis, jeg har således ingen erfaring med BSR, jeg kjører imidlertid fortsatt med partikkelfilter. Det som er viktig er at du får gjort dette av noen som har erfaring med BMW og vet hva de driver med. CrZyWiz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusPeders1 Skrevet Juli 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2014 Jeg har selv ikke noe erfaring med remapping av biler.... Og bor i Alta og er vel langt og kjøre for å finne noen som kan dette, spesielt når det kommer til BMW. Optituning kanskje? Noe erfaring med ESS tuning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juli 23, 2014 Share Skrevet Juli 23, 2014 Jeg Chippet min forrige 320d hos TS-tuning, og var veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå