Ronny M Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Fikk min nye 1-serie 3-dørs her om dagen. Må si jeg blei litt skuffet over Harman Kardon anlegget. Det låter greit i toppen, men bassen er hard og dominerende i øvre midbassområde. Skulle gjerne hatt justert det ned litt, men det er jo ikke equalizer på 1-serien slik som i de større modellene. Er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Hvis du kjører spotify eller radio via telefonen så har jo den equalizer. Jeg kjører all lyd i bilen fra Sony Xperia Z2. (Jeg kjører ikke 1-serie) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Blir nok bedre etter 30-50 timer innspilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Blir nok bedre etter 30-50 timer innspilling Jepp.. Alle musikk annlegg må spilles inn.. Gi det tid, så blir det nok bedre etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Question Mark Skrevet Juli 12, 2014 Share Skrevet Juli 12, 2014 Lyden kommer nok ikke til å forandre seg så mye. Siden han er langt i fra fornøyd nå, kommer han ikke til å bli det senere heller. Edit: Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Hvis jeg skrur bassen helt i bunn så blir det ikke så verst, den harde bassen blir borte, men det gjør også dypbassen. Jeg skjønner ikke hvordan folka fra Harman som har satt opp anlegget i denne modellen kan ha vært fornøyd med denne bassen. Demobilen jeg prøvde før jeg bestilte bilen hadde ikke Harman, men bassen var mye finere husker jeg. Noe må være riv ruskende galt spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Hvis jeg skrur bassen helt i bunn så blir det ikke så verst, den harde bassen blir borte, men det gjør også dypbassen. Jeg skjønner ikke hvordan folka fra Harman som har satt opp anlegget i denne modellen kan ha vært fornøyd med denne bassen. Demobilen jeg prøvde før jeg bestilte bilen hadde ikke Harman, men bassen var mye finere husker jeg. Noe må være riv ruskende galt spør du meg. Det kan jo være så enkelt som at de har koblet feil polaritet på en eller flere høyttalere også.. Sammenlign med en annen 1-serie med HK anlegg da eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Juli 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2014 Jeg hører sjeldent på radio, jeg bruker for det meste Spotify via blåtann, men testet omsider DAB-radioen for første gang her om dagen, da blei bassen mye bedre faktisk, men fortsatt litt lite trøkk helt i bunn. Det er jo bra trøkk i bassen, men jeg syns det kunne gått dypere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå