Nytern Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 I meget fin stand, 74.1mm senter. Her har jeg lite peiling på verdi, så jeg setter pris på seriøse bud. Bedre bilder kommer, her er en bakfelg montert på E39'en min. Vil egentlig ikke selge, men ble arbledig i dag og penger må'n visst ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heipådeg Skrevet Juli 14, 2014 Share Skrevet Juli 14, 2014 Hvilken stand er dekk og felg i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Felger meget velholdte, klarlakk noe sprukket. Dekk ikke gode. Bakdekk er vel lovlige, men ikke gode. Ordner bedre bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Hvor befinner de seg henne? Minste pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2014 Tynset, nord i Hedmark. Bedre bilder kommer etterpå. Tar gjerne imot bud, selges ikke under 4k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Bilder! Trodde klarlakken var litt sliten på alle 4, men dette gjelder bare èn. Legger ved bilde, er ikke akkurat veldig skjemmende. Skal til Hamar i morra, kan bringes dit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hva koster dekk til disse, cirka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Fra ca 500kr dekket hos interdekk f.eks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hvor ille er mønsterdybden foran og bak? Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Dekka bør byttes, 2 av dem er kanskje akkurat innenfor lovlighetens grenser. Tok ikke bilder av mønster fordi dekka ikke er verdt noe i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 16, 2014 Share Skrevet Juli 16, 2014 Hva er det billigste du kan gå til? Bor 2 timer unna Hamar, så blir 4 timers kjøring i bensinpenger ekstra hvis jeg skulle hentet dem. Men om jeg får en god pris kan jeg hente i morgen, kanskje. Send PM hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 Det er jo opp til deg om du handler eller ikke, det finnes flere kjøpere.. Går som sagt ikke billigere enn 4000,-. Takk for interessen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Opp, ryker på Finn i morra.. Kan levere litt hvor som helst egentlig, innenfor rimelighetens grenser. Mot dieselkr. HVIS jeg ikke har andre ærender i nærheten da.. Da er det gratis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Får vel oppe denne selv om de ligger på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå