Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja km stand må føres over, men det er ikke bare bare. du vil få tamper dot også med feil VIN nr lagret i instrumentet.

165387-1-1.jpg

Skrevet

Jeg har en 2003 m3 der det er byttet til 02 motor og instrument. Har akkurat de samme problemene. Lyser ikke i instrumentet og jeg har den "tamper dot" greien.. Hva har det å si egentlig? Og er det noe måte og få lys i instrumentet?

Skrevet

Jeg har en 2003 m3 der det er byttet til 02 motor og instrument. Har akkurat de samme problemene. Lyser ikke i instrumentet og jeg har den "tamper dot" greien.. Hva har det å si egentlig? Og er det noe måte og få lys i instrumentet?

Har du liggende ditt 2003 instrument?

Skrevet

Har du liggende ditt 2003 instrument?

Skrevet

Dette er noe ett verksted må hjelpe meg med alså?

BMW verksted kan ikke programmere brukte instrumenter. Må gjøres av noen som kan det.

Rpm motorsport i kanada feks. De ordna for meg. Eneste måte er å kode riktig VIN i instrumentet. Tamper dot har ingen praktisk betydning annet enn at over snittet interesserte folk kan se at noe har vært tullet med

Skrevet

BMW verksted kan ikke programmere brukte instrumenter. Må gjøres av noen som kan det.

Rpm motorsport i kanada feks. De ordna for meg. Eneste måte er å kode riktig VIN i instrumentet. Tamper dot har ingen praktisk betydning annet enn at over snittet interesserte folk kan se at noe har vært tullet med

Du mener for å få lys i instrumentet nå sant?

Jeg for min del ønsker bare å få lys, ikke endre km stand.

Bryr meg ikke om at det er tamper dot, karosseri har ulik km stand enn motor og understell så det er ingen hemmelighet eller noe jeg prøver å skjule.

Edit: ser nå at du mener vel at de kan kode km stand. Og at det ikke har noe med lysproblemet å gjøre...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Hei!

Har nå fått tid til å måle pinne nr 7, her kan ikke jeg finne noe spenning. Er 12v på 4,5,6 da dette er "kurser" inn..

Bør jeg bare kjøpe nytt instrument? Hvem kan kode km? Kan dette være LCM?

Skrevet

Skru på lysbryter. Da skal du ha 12v her. Evt har du ledningsvrudd. De er koblet sammen alle sammen fra lcm. Har du lys i andre ting, som du har. Så er det ikke lcm.

Skrevet

Du målte på riktig plugg også? Skal være den 26 pin pluggen om jeg ikke husker helt feil her nå i natta. Den hetta på pluggen kan du lett ta av, er bare en liten skrutrekker på sia også vippe løs den haka som holder hetta på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...