JonasD Skrevet Januar 17, 2016 Forfatter Skrevet Januar 17, 2016 Fordi jeg har en E34 jeg er veldig glad i. ønsker å prioritere den, og da må nok denne vike. :/
RF91 Skrevet Januar 17, 2016 Skrevet Januar 17, 2016 Bilen e godkjent ombygd (for ein SOLID sum, vil eg tru), men fortsatt ikkje heilt ferdig...?
JonasD Skrevet Januar 21, 2016 Forfatter Skrevet Januar 21, 2016 Stemmer. Det ble ikke som avtalt. Noen som vet om valsere i Møre og Romsdal?
RF91 Skrevet Januar 21, 2016 Skrevet Januar 21, 2016 (endret) Stemmer. Det ble ikke som avtalt. Noen som vet om valsere i Møre og Romsdal? Håpa du fekk avslag på prisen/igjen pengar... Ellers kan eg jo sei at bilen ser no smashing ut Endret Januar 21, 2016 av RF91
leif harald Skrevet Januar 23, 2016 Skrevet Januar 23, 2016 SOLID sum? Sannheten her er vel at han betalte kr 0,- for godkjenning og montering etter lakk. Noe jeg har glemt å opplyse om til han når vi begynte på bilen. Laget ikke noe problem utav det. Betalte kun for delene.Tar normalt penger for godkjenning å montere en bil etter lakk.Synn at ikke KW kom fra Tyskland i tide, samme med buret. buret har jeg fått bekrefta at er klart så det blir henta snart. Tilbydde meg å godkjenne buret før levering men forstår Jonas vil ha bilen sin hjem etter så lang tid. Buret blir ettersendt som avtalt. KW fikk du jo refundert pengene for. sk8 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå