Thundercoil Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Den er plugget i toppen, bak vanos solenoid, som på bildet over, men andre enden med en kontakt (3 pins) henger og slenger, og jeg har ikke peiling på hvor den skal plugges i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Den skal plugges på under innsuget. Kommer en kort kontakt ut av den plastboksen undersiden av innsuget som denne passe i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 Da høres det ut som jeg googlet frem til den samme. Dritet er at boksen er fjernet, så sliter med å lokalisere kontakten den skal plugges i. Edit: Fant den. Bare stakk en hånd under kompressoren og følte meg frem til den. Tok litt tid, men fuck it. Tusen takk for bekreftelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 No probs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå