Xtrack Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Eg har ei. 09 Bmw 525 med elektrisk hengerfeste. Når eg skulle kjøre det inn etter bruk sist så gjekk det berre halvvegs inn før det stoppa. Måtte trykke på knappen fleire ganger før det var heilt inne og i lås. Når eg skulle kjøre det ut igjen, skjer det same, går halvvegs ut før det stopper, så må ein trykke fleire ganger før det er heilt ut. Kula går i lås, men får ikkje grønt lys. Nokon som har tips til ka som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Har du tatt av kontakt adapter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrack Skrevet Juli 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2014 Nei, bruker ikkje adapter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet Juli 18, 2014 Share Skrevet Juli 18, 2014 Forstår der kan være auto drift ut/inn på denne? Vanligvis er der manuell til lås inn og ut posisjon og indikerer med rød blink når den ikke er i riktig lås, ok er grøn. Trykknappen utløser bare låsmekanismen. Har interesse av om du har en med autodrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xtrack Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Ja det er auto drift på denne. Stemmer det med røde blink når den kjører ut og ikkje er i riktig lås. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
argi520dat Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 På min 08 må jeg holde knappen inne til det klikker i relè og lyset går over til grønt. Om jeg slipper midt i prosessen stopper den der den er. Får du feilmelding på dashbord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå