Gå til innhold

BMW E90 LCI 318D - Nytt eksos s.4

JQD
 Share

Anbefalte innlegg

Går i læra hos BMW avdelingen til Bilia så har lært MASSE!!! Bmw begynte kom med 12 års rustgaranti i 01.01.04 så e90 din er innafor :P Har fått inn flere e91 med rust på f.eks. bakluka :) Godt arbeidsmiljø er vel det vel nesten det viktgste av alt ja !! :D

Uff hatt det tøft på lastebil verkstedet så har ikke fått svart deg :( blir vel bare å sende epost til bavaria da så får vi se
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp oppdatering . . Kjørte hjem over fra jobben i dag og har da klart å skade hele sidekjørtet på høyre side. 4 guttungener sparket ball på veien og klarte da ved uhell å sparke ballen rett ut på veien foran bilen min mens jeg kjørte. Heldigvis ble ingen skadet, men jeg ofret heller sidekjørtet og skrammer på felga. Nå sitter je g og kose arbeider i garasjen så får vi se hva som skjer i morgen. :( :(

Postet bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig lenge siden jeg har postet noe mer om bilen . . Dette skyldes da 2 jobb og alt annet, men snart kommer det en stor oppdatering!

Først kommende fredagen, skal jeg få eksosen på bilen oppgradert, kommer muligens nytt luft kit også . . Evt, et par 19". Er fortsatt uten pc og nettet henger seg iblant, men skal prøve å få oppdatert så mye som mulig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått på nytt effektanlegg, det ble Simons ettersom at jeg fikk rabatt på det. Er ganske fornøyd, ikke voldsomt gromt med lyd når den går på tomgang, men når du først får bilen opp i turtall på veien da hører man noe lyd :lol:

Før montering:

Postet bilde

Noe skader på baken har oppstått på kjøpesenteret, men får på ny fanger om ikke så altfor lenge..

Etter montering:

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Skal få til bedre bilder senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...