stoltbmwelsker Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Hei sitter nå og skal bestille nye bremser til bilen! Når jeg ser på koed har de 3 forskjelige bremseskiver hvor prisen er 220kr blant annet. Jeg lurer bare på om er det prisen for 2 skiver? Har også valgt ut bremseklosser som koster 200 kr, er disse helt greie for vanlig kjøring? Er kvalitet a for de som lurer Er til en e46 318i Takker for svar!
bmw-520i Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 kjøp skikkelige bremser. syns ikke kvaliteten er noe på klossene eller skivene fra koed. hold deg til original eller gs sine. og kjøp klosser av god kvalitet. 30 grader ute og dårlige bremser= krasj^^ kan være gjerrig på mye når det er på bil men ikke på bremsene.
stoltbmwelsker Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Skrevet Juli 20, 2014 kjøp skikkelige bremser. syns ikke kvaliteten er noe på klossene eller skivene fra koed. hold deg til original eller gs sine. og kjøp klosser av god kvalitet. 30 grader ute og dårlige bremser= krasj^^ kan være gjerrig på mye når det er på bil men ikke på bremsene. Lett å si! er student, så har ikke så forferdelig bra råd. Trur jeg bare går for dette settet, så får jeg heller bare bytte senere en gang
CrZyWiz Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Koed sine fungerer greit! Ville dog kanskje valgt det "midterste" trinnet på skivene, siden de har lik kvalitet som org.
MariusW Skrevet Juli 20, 2014 Skrevet Juli 20, 2014 Byttet til koed sine skiver og klosser når jeg hadde e46 318i. Funket fett.
stoltbmwelsker Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Skrevet Juli 21, 2014 Da var bremser bestilt! neste på lista blir å levere på verksted da det kommer en dunke lyd fra bakakselen under kjøring. Regner med dette er en foring elns?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå