Andreas Osland Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 For ca en måned siden handlet jeg meg bil! En bmw e36 med litt diverse småfeil. Noen bilder av bilen slik den sto når jeg kjøpte den : Litt info om bilen :1995 modellGodkjent senket med supersport fjørerBmw style 63 felgermb52b20 motorKomplett serbring eksosRust i dører,bagasjerom list og framskjerm pasasjerside.Angeleyes i orginale lykterm-tech fanger fremme Anlegg :Spiller : sonyMonoblokk : Kicker zx 750,1 . skal byttes ut til noe større etter hvert.Sub : 2x kicker l5 12''Orginalt i resten av bilen, blir byttet ut etterhvert. Skal lage 2 hull i hattehylla, og ha bassreflektsrør igjennom pga tett bagasjerom og bassreflektsen på subben står oppover. Planer og ting som må gjøres:Coilovers, har liggendeNye felger, ser litt på rondell d58, m-countur 2, bbs lm og ac rennsport.Ny m-tech fanger fremme, er knekt og fælNye lyktesenkere, de som er på er knekt.Gul lyktefilm på grøftelys inne i selve lykteneSote blinklys bak og fremmeTa diverse rustSkinninteriør4hjulskontroll, må gjøres.Ny framskjerm pasasjerside
Andreas Osland Skrevet August 5, 2014 Forfatter Skrevet August 5, 2014 Glemt ut denna tråden.. Har fått gul film på lyktene nå Her ser dere rusthullet i framskjerm og skadene på framfanger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå