Steinsviken Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 fant ut jeg ville ha noe gjør på i ferien min nå i sommer, så da fant jeg ut at jeg ville lakke bilen opp igjen.siden lakken som var der var sliten og "matt"så da gikk farge valget på en lakk midt mellom monte carlo blue og santiorini blau, siden jeg ville ha en lakk ikke så mange andre har her e noen bilder før lakk og etter lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 opp med seg nye og flere bilder!noen som har tips til hva mer som kan gjøres for å "piffe" den litt mer opp? har vinge til den, som ikke er montert enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 Noen felger i litt større tommer kanskje? 17-18' Eksos har du? Visst du ikke har 2 utblås så løfter det utsenedet på rompen ganske bra og m-diffuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 24, 2014 Share Skrevet September 24, 2014 fjerne treskruene fra sideskjørta. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet September 24, 2014 Forfatter Share Skrevet September 24, 2014 har kjøpt nye felger til bilen nå, bildene er ifra forgje mnd (slenger med bilde av nye felgene, men må ha smallere dekk og lavere profil på de )men har ikke eksos, men har lurt på kjøpte simons eksos til den det kjipe er jo at det berre er enn 1,8.. men sånn er det av og til.er popnagle på sideskjørtene, men pga det er noen jalltrall som fulgte med bilen når eg kjøpte den så er det eneste muligheten for å feste de, pga det er avstøypning av orginale m3 skjørter men skal kjøpe nye skjørter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Fine felger! Kan bli bra dette men fargen er litt sånn midt i mellom alt, litt usikker på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinsviken Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 jada, liker felgene jeg også! men liker best de samme felgen med vanlige eiker.. men fant disse hos en kjenning hjemme her. så da tok jeg de var veldig usikker jeg og istarten, men var litt ute etter ikke ha en standar farge til e36.. så jeg ble veldig fornøyd med resultatet til og ver hobbylakkert på egenhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå