Arban Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Har en m52b20 som er utrolig lat, liten opp over bakke i 80 å 5 giret, greier den ikke å holde.. Vet at en 320 er meget lat, men syns det nå være grenser:) har blitt fortalt at den er såkalt "oppgradert" til 323 dyser og innsug, dette er jo bare tull mener jeg mtp at spjeldene er like.. Men er dysene også like? Men burde vel strengt talt ikke være noen grunn til den går så dorlig? Takker på forhånd for svar
knopfler Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 Tatt diagnose å sett om det ligger noen feilkoder?
Mysemannen Posted July 23, 2014 Posted July 23, 2014 vanos. Alle m52 innsug er like, dysebytte er ihvertfall tullete Beisansystems.com
Arban Posted July 25, 2014 Author Posted July 25, 2014 Fått tatt diagnose, feil på luftmassemåler, luftfikter er nytt, belgen er hel, men burde vel ikkje være så lat bare på grunn av lmm..?
Clevion Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Fått tatt diagnose, feil på luftmassemåler, luftfikter er nytt, belgen er hel, men burde vel ikkje være så lat bare på grunn av lmm..? Jeg hadde en defekt LMM på min E39, M54B22 dog, og den blei utrolig lat og forbruker raste til helvete når den røyk, før det gikk bilen bra.
MariusRoren Posted July 25, 2014 Posted July 25, 2014 Sliter med det samme på min. Skal etterhvert bytte begge kamsensorene. Kjøpte en ny hos koed som antakelig er feil på fra fabrikken..
Recommended Posts