Gå til innhold

Prosjekt - Original E34 525i-

Share

Anbefalte innlegg

Bilen er nå satt bort til en dyktig BMW mekaniker, og håper på at den slutter å vingle, både, skrangle og det som følger med!

etter jeg solgte de niharry 19" så satt jeg på noen 15" og bilen ble en helt annen med tanke på comfort og generelt, så å vurderer jeg noen helsikes breie 15" originale BBS RS med en god del senk, selvom jeg mest sannsynlig vill angre mtp. Den ekstremt gode comforten bilen fikk, selv med alt som er galt!

skal prøve å update mest mulig, Vært lite som er blitt gjort i det siste utenom avskilting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nå satt bort til en dyktig BMW mekaniker, og håper på at den slutter å vingle, både, skrangle og det som følger med!

etter jeg solgte de niharry 19" så satt jeg på noen 15" og bilen ble en helt annen med tanke på comfort og generelt, så å vurderer jeg noen helsikes breie 15" originale BBS RS med en god del senk, selvom jeg mest sannsynlig vill angre mtp. Den ekstremt gode comforten bilen fikk, selv med alt som er galt!

skal prøve å update mest mulig, Vært lite som er blitt gjort i det siste utenom avskilting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke fått tak i noen som vill skru på bilen min..*frustrert*!

Men i morgen skal jeg hvertfall ned til en kar i nærheten av der jeg bor og han var interessert i og se på den, så får bare håpe at vi kan hjelpe hverandre litt med både bil og penger! ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...