E34-Jon Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Bilen er nå satt bort til en dyktig BMW mekaniker, og håper på at den slutter å vingle, både, skrangle og det som følger med! etter jeg solgte de niharry 19" så satt jeg på noen 15" og bilen ble en helt annen med tanke på comfort og generelt, så å vurderer jeg noen helsikes breie 15" originale BBS RS med en god del senk, selvom jeg mest sannsynlig vill angre mtp. Den ekstremt gode comforten bilen fikk, selv med alt som er galt! skal prøve å update mest mulig, Vært lite som er blitt gjort i det siste utenom avskilting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 2, 2014 Forfatter Share Skrevet August 2, 2014 Bilen er nå satt bort til en dyktig BMW mekaniker, og håper på at den slutter å vingle, både, skrangle og det som følger med! etter jeg solgte de niharry 19" så satt jeg på noen 15" og bilen ble en helt annen med tanke på comfort og generelt, så å vurderer jeg noen helsikes breie 15" originale BBS RS med en god del senk, selvom jeg mest sannsynlig vill angre mtp. Den ekstremt gode comforten bilen fikk, selv med alt som er galt! skal prøve å update mest mulig, Vært lite som er blitt gjort i det siste utenom avskilting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xray92 Skrevet August 2, 2014 Share Skrevet August 2, 2014 15/16" breie BBS rs felger slår aldrig feil etter mi meining såg ut som eit flott utgangspunkt vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Har fortsatt ikke fått tak i noen som vill skru på bilen min..*frustrert*! Men i morgen skal jeg hvertfall ned til en kar i nærheten av der jeg bor og han var interessert i og se på den, så får bare håpe at vi kan hjelpe hverandre litt med både bil og penger! ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 6, 2014 Share Skrevet August 6, 2014 oz futura, hamann pg1 og throwing star felger ++ ser meget bra ut på e34, de to første koster jo litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Nå står bilen på verksted for å bytte ut alt av foringer samtidig har jeg fått meg Alpina frontfanger og spoiler som jeg fikk med bilen skal monteres, men det blir helt til slutt når jeg er fornøyd med bilen ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 11, 2014 Forfatter Share Skrevet August 11, 2014 Takker for kommentar, koste hva det koste vill, men Throwing Stars eller RS blir det er ikke bare en bil, men en livsstil og drømmebil, etter Toyota Supra aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet August 12, 2014 Share Skrevet August 12, 2014 Orginale bbs rs du tenker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Det er korrekt døh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Men i dag var jeg å henta noe jeg ikke hadde forestilt meg noen gang.. jeg er blitt helt forelska og det inngikk ikke i planen i det hele tatt! Men prisen var såpass at jeg bare måtte ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34-Jon Skrevet August 15, 2014 Forfatter Share Skrevet August 15, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå