Gå til innhold

Feil grøftelys i M5 fanger - E39


Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Er en stund siden jeg gjorde det der, men husker jeg riktig var det ingen forskjell. Blir det feil er det uansett ikke verre enn å flytte på kablene... 

 

Du trenger heller ikke å kjøpe spesialtang for å klemme sammen kabelskoene, det går helt fint med en annen tang. Bare husk å isoler godt etterpå. Kablene er helt identiske, det ser du jo helt klart når du sitter med kablene i hånda. 

 

Har du flere slike prosjekter på tapeten kan jeg anbefale deg å lære litt grunnleggende elektronikk først, du sparer deg for ekstremt mye tid om du sitter inne med litt kunnskap på egen hånd først, da du slipper å vente på å få svar. Kjøp et multimeter når du er i gang også, det kommer godt med i mange sammenhenger og er ikke et produkt som går ut på dato. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok få lært meg opp litt en gang, ja. Men akkurat dette var jo utrolig lett i forhold til forventningene. Har allerede kjøpt meg kabelskosortiment og kabelskotang på Biltema så bruker det. Kostet ca 360 kroner totalt, men da har jeg til eventuelle andre jobber :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...