Eirik Viste Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Da har jeg for salg en meget bra oppgradering på bremsene til 728-740 eiere til en kjempegunstig pris. Tidligere eier sa at disse bremsene var en betydelig oppgradering fra hans allerede store 324 x 30mm 740 bremser. Dette er to stemplete kalippere med 334 x 32 mm skiver. Bremsene er bare brukt en kort periode. Disse bremsene passer bare bolt-on på E38. Skal du likevel bytte skiver og klosser på din 7 serie kommer prisen fort opp i mer enn hva disse bremsene koster. Kalippere, skiver og klosser selges for kun 2.500 kr + frakt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Bare fram eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2014 Bare fram eller? 750 bremsene framme er det jeg har for salg her i første omgang.Det er en veldig gunstig pris. Jeg skal ha 2 stk kalippere bak og. Den ene har jeg rotet vekk, så hvis jeg ikke finner den må jeg få tak i en annen. Disse kalipperne vil koste 800 kr + frakt i tillegg. Så må en kjøpe 328 x 20 mm skiver og klosser i tillegg.Bakbremsene kommer nok opp i samme pris som framme eller mer. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå