Eirik Viste Skrevet Juli 26, 2014 Skrevet Juli 26, 2014 Da har jeg for salg en meget bra oppgradering på bremsene til 728-740 eiere til en kjempegunstig pris. Tidligere eier sa at disse bremsene var en betydelig oppgradering fra hans allerede store 324 x 30mm 740 bremser. Dette er to stemplete kalippere med 334 x 32 mm skiver. Bremsene er bare brukt en kort periode. Disse bremsene passer bare bolt-on på E38. Skal du likevel bytte skiver og klosser på din 7 serie kommer prisen fort opp i mer enn hva disse bremsene koster. Kalippere, skiver og klosser selges for kun 2.500 kr + frakt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Eirik Viste Skrevet Juli 26, 2014 Forfatter Skrevet Juli 26, 2014 Bare fram eller? 750 bremsene framme er det jeg har for salg her i første omgang.Det er en veldig gunstig pris. Jeg skal ha 2 stk kalippere bak og. Den ene har jeg rotet vekk, så hvis jeg ikke finner den må jeg få tak i en annen. Disse kalipperne vil koste 800 kr + frakt i tillegg. Så må en kjøpe 328 x 20 mm skiver og klosser i tillegg.Bakbremsene kommer nok opp i samme pris som framme eller mer. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå